راه اندازی سامانه تلفن گویای شرکت آب منطقه ای مازندران

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران قاسم اسلامی معاون برنامه ریزی این شرکت از راه اندازی سامانه تلفن گویای ۴ رقمی و سامانه پیامکی خبر داد. وی گفت : شهروندان در هر ساعت از شبانه روز می توانند پیام ، پیشنهاد و گزارشات خود را از طریق شماره ۱۸۲۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۹۱۰۰ […]

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران قاسم اسلامی معاون برنامه ریزی این شرکت از راه اندازی سامانه تلفن گویای ۴ رقمی و سامانه پیامکی خبر داد.

وی گفت : شهروندان در هر ساعت از شبانه روز می توانند پیام ، پیشنهاد و گزارشات خود را از طریق شماره ۱۸۲۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۹۱۰۰ به اطلاع شرکت برسانند.

اسلامی با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای مازندران جزء پر مخاطب ترین شرکت های استان است و در همه سال های فعالیت خود تلاش کرد تا با بکارگیری تکنولوژی و بسترهای جدید ارتباطی، رضایت مراجعین را جلب نماید ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این سامانه گام بزرگی در جهت رفع مشکلات مردم و تسریع پیگیری ها صورت گیرد.