انتصاب رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مازندران

مدیر عامل آبفا مازندران طی حکمی از سوی وزیر نیرو به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان منصوب شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ دکتر علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و دکتر بهزاد برارزاده مدیر عامل آبفا استان به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در مازندران منصوب شدند. این حکم به منظور هماهنگی شرکت ها و مدیران صنعت آب و برق در استان مازندران صادر شده است.

در بخش اول حکم آمده است که دکتر بهزاد برارزاده به مدت دو سال به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مازندران منصوب می‌شود. این منصوبه به منظور اجرای نظام نامه هماهنگی مدیران استانی وزارت نیرو و هماهنگی صحیح فعالیت ها و کارکردهای شرکت ها در استان انجام می‌شود.

در بخش دوم حکم، دکتر برارزاده به تشریک مساعی و تحقق کامل اهداف و وظایف در راستای برنامه های ابلاغی می‌پردازد. او در انجام وظایف محوله خود، با همکاری سایر اعضای شورا و دبیرخانه مرکزی شورای هماهنگی مدیران استانی، باید به اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی و جهادی»، «مردم داری» و «فساد ستیزی» توجه ویژه ای اهتمام کند. هدف از این تاکید بر اصول مذکور، تحقق شعار «دولت مردمی و ایران قوی» است.

در بخش سوم حکم، اعضای شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در مازندران معرفی می‌شوند. این شورا شامل شرکت‌های آب، آب و فاضلاب، برق منطقه ای، توزیع برق، توزیع برق غرب استان، واحد آموزش و پژوهشی صنعت آب و برق همچنین مطالعات دریای خزر، نیروگاه شهید سلمی نکا و نیروگاه برق حرارتی است. این شرکت‌ها و واحدها مسئولیت‌های مختلفی در زمینه تأمین آب و انرژی در استان را بر عهده دارند.

در بخش چهارم حکم، اختصاص داده شده است که دکتر برارزاده در انجام وظایف خود به حفظ عدالت محوری، پیشبرد اهداف و وظایف و اجرای برنامه های ابلاغی توجه ویژه ای داشته باشد. همچنین، او باید با روحیه انقلابی و جهادی، مردم داری و فساد ستیزی به عمل آورد تا شعار «دولت مردمی و ایران قوی» در استان مازندران به خوبی عملی شود.

در این حکم، به منظور هماهنگی صحیح و بهبود فعالیت های شرکت ها و مدیران صنعت آب و برق در استان مازندران، دکتر بهزاد برارزاده به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو منصوب شده است. او باید در انجام وظایف محوله خود، به اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی و جهادی»، «مردم داری» و «فساد ستیزی» توجه ویژه ای داشته باشد و با همکاری سایر اعضای شورا و دبیرخانه مرکزی شورای هماهنگی مدیران استانی، برنامه های ابلاغی را به خوبی اجرا کند. اعضای شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در مازندران عبارتند از: شرکت آب، شرکت آب و فاضلاب، شرکت برق منطقه ای، شرکت توزیع برق، شرکت توزیع برق غرب استان، واحد آموزش و پژوهشی صنعت آب و برق، مطالعات دریای خزر، نیروگاه شهید سلمی نکا و نیروگاه برق حرارتی.