دیدار نوروزی مجازی وزیر نیرو با مدیران صنعت آب و برق

وزیر نیرو در دیدار مجازی نوروزی با مدیران صنعت آب و برق کشور، نقشه راه وزارت نیرو در اجرای طرح های زیربنایی و خدمات رسانی به مردم را تشریح کرد. رضا اردکانیان در این دیدار با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» بر […]

وزیر نیرو در دیدار مجازی نوروزی با مدیران صنعت آب و برق کشور، نقشه راه وزارت نیرو در اجرای طرح های زیربنایی و خدمات رسانی به مردم را تشریح کرد.

رضا اردکانیان در این دیدار با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» بر اهتمام مدیران و پرسنل صنعت آب و برق کشور در راستای تحقق شعار سال تاکید و پایبندی به اخلاق حرفه ای، قانونمندی و پایبندی به حکومت قانون، شایسته گزینی، تمرکز زدایی و کاربین بخشی را، ارکان اصلی ارائه خدمات مطمئن و پایدار به مردم عنوان کرد.
وی با تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص بهره برداری از طرح های آب و برق در سال گذشته اظهار داشت: سال گذشته در قالب پویش #هرهفته_الف_ ب_ ایران، ۳۰۷ طرح آبرسانی و برق رسانی در نقاط مختلف شهری و روستاهای کشور افتتاح و وارد مدار بهره برداری قرار گرفتند.
وی با اعلام اینکه برای اجرای و آماده بهره برداری شدن این طرح ها ۸۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: از این تعداد طرح افتتاح شده، ۲۵۴طرح ساخت و سازی و ۵۳ طرح سازوکاری بود.
تصویب اسناد طرح های سازگاری با کم آبی و توجه به روابط عمومی ها بعنوان پیش شرط موفقیت در اطلاع رسانی طرح های پویش#هرهفته_الف_ب_ایران، از جمله تاکیدات وزیر نیرو در این دیدار بود.