دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با سرپرست دفتر امور مجلس وزارت نیرو

در دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با سرپرست دفتر امور مجلس وزارت نیرو بر پیگیری ابلاغ صورت جلسه مصوبات سفر مهندس جانباز به گلستان برای پیگیری طرح های آبرسانی تاکید شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس حسینی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در دیدار با […]

در دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با سرپرست دفتر امور مجلس وزارت نیرو بر پیگیری ابلاغ صورت جلسه مصوبات سفر مهندس جانباز به گلستان برای پیگیری طرح های آبرسانی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس حسینی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در دیدار با سید علی رئیس کرمی سرپرست دفتر امور مجلس وزارت نیرو اظهار کرد: در ۱۶شهریور ۱۴۰۰ جلسه ای برای پیگیری طرح های آبرسانی و مشکلات بخش آب در مجلس با حضور وزیر نیرو و مجمع نمایندگان برگزار شد که به دنیال آن مهندس جانباز رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در تاریخ ۲۷ و ۲۸ شهریور به گلستان سفر داشتند.

وی افزود: ما منتظر ابلاغ صورت جلسه این سفر هستیم تا بتوانیم اقدامات لازم را برای اجرای طرح های آبرسانی در سال ۱۴۰۱ انجام دهیم.

مهندس سید کرمی ، سرپرست دفتر امور مجلس وزارت نیرو نیز در این دیدار اظهار کرد: پس از سفر مهندس جانباز گزارش های لازم تنظیم شده و پس از بررسی نهایی نتیجه ابلاغ می شود.