دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان  با کارکنان امور انتقال غرب (گرمسار ، آرادان و ایوانکی)

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان به همراه معاون طرح و توسعه و سرپرست معاونت بهره برداری و تعدادی از مدیران این شرکت با حضور در اداره بهره برداری غرب معاونت بهره برداری، با کارکنان این امور در بخش اپراتوری دیدار و گفتگو نمودند.

مهندس سیدعلی اکبر صباغ، رئیس هیات مدیره ومدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان در این دیدار ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، دستاوردهای این انقلاب را مرهون ایثار و تلاش تمامی دوستداران انقلاب و میهن اسلامی ایران برشمرد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به نقش مهم و حیاتی برق در زندگی مردم و ضرورت استمرار و پایداری این نعمت ارزشمند گفت : برق از معدود تولیداتی است که قابلیت ذخیره سازی نداشته و همزمان با تولید، فرایند انتقال و توزیع آن انجام می گردد لذا باید تمام توانمان معطوف به ارائه برقی مستمر و با کمترین نوسان، به مردم شریف استان باشد.

مهندس صباغ ، نقش نیروی انسانی و بویژه بخش اپراتوری در صنعت برق را خطیر و مهم دانست و بیان داشت : افتخار ما اینست که تلاشمان نه تنها موجب روشنایی بخشیدن به منازل مردم شده بلکه رونق اقتصادی و رشد تولید را به همراه خواهد داشت.

در ادامه ، تعدادی از کارکنان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداخته و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان به سئوالات و پرسش های آنان پاسخ داد.

گفتنی است مهندس علی کمالی ، رئیس اداره بهره برداری منطقه غرب معاونت بهره برداری این شرکت نیز در این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های این امور پرداخت.