دورهمی دختران شاغل در آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری برنامه دورهمی بانوان و دختران شاغل در این شرکت برگزار شد. بنابراین گزارش به پیشنهاد مشاور امور بانوان و خانواده و عضو شورای فرهنگی و با موافقت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری برنامه دورهمی بانوان و دختران شاغل در این شرکت برگزار شد.

بنابراین گزارش به پیشنهاد مشاور امور بانوان و خانواده و عضو شورای فرهنگی و با موافقت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری دکتر محمدی به مناسبت روز دختر و دهه کرامت برنامه هایی اجرا شد.

مشاور امور بانوان و خانواده شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری در تشریح این برنامه ها گفت: در بازدید دختران شاغل این شرکت از تصفیه خانه آب سامان ضمن بازدید از کلیه قسمتهای سازه ایی تصفیه خانه مراحل تصفیه آب نیز برای بازدید کنندگان توضیح داده شد.

خانم حسینیان پیاده روی تفریحی در کنار رود خانه زاینده رود ، بازدید از تصفیه خانه هفت روستایی کاهکش ، گفتگوی صمیمی ، پذیرایی و سرو نهار در فضای باز و مصفای حاشیه زاینده رود را از دیگر برنامه های این دور همی عنوان نمود.

امور فرهنگی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت اعلام کرد این شرکت در طول این دهه که منتهی به میلاد پر سر سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه الاف التحیه والثنا کی شود برنامه های متنوع دیگری از جمله تقدیر از دختران و اجرای ویژه برنامه هایی را در دست اجرا دارد.