دلاوران خستگی ناپذیر عرصه اطلاع رسانی روز خبر نگار گرامی باد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در فارس و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در پیامی روز خبرنگار را به همه خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه آب و برق تبریک گفت. احمدرضا خسروی، در این پیام بیان داشت: روز خبرنگار یادآور انسان های پاک و مجاهدان بی منتی است که به راستی تجسم […]

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در فارس و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در پیامی روز خبرنگار را به همه خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه آب و برق تبریک گفت.

احمدرضا خسروی، در این پیام بیان داشت: روز خبرنگار یادآور انسان های پاک و مجاهدان بی منتی است که به راستی تجسم امانت ، مسئولیت ، تعهد، دلسوزی و تصویرگر زمان خویش هستند.

این روزها که کشور و استان با مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند، این خبرنگاران هستند که با تکیه به صداقت و سرعت و دقت بالا و علاقه ی وصف ناپذیر خود به حرفه خود عشق می ورزند وبا مسئـولیت پذیری، تعهـد، دلسـوزی و وظیفه شناسی در تمامی عرصه ها وظیفه خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را انجام می دهند.
اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مردادماه؛ سالروزعروج آسمانی خبرنگار شهید؛ محمود صارمی ، ازهمراهی های سازنده  و تعامل اثربخش عزیزان خبرنگار و اصحاب رسانه با صنعت آب و برق استان به ویژه در تابستان سال جاری در ارائه اطلاعات صحیح و به موقع در زمینه نقش انرژی برق وآب و ترویج فرهنگ مصرف بهینه در این شرایط خاص بیماری کرونا صمیمانه قدردانی نموده وبه تمامی دلاوران خستگی ناپذیرعرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیداست همواره در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی در جهت تنویر افکارعمومی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، سربلند و پیروز باشید.