دقت در اجرای قانون توزیع عادلانه آب و پیگیری طرح ها مهم ترین ماموریت اداره منابع آب آق قلا و گمیشان

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان در بازدید از اداره منابع آب آق قلا و گمیشان بر پیگیری شعار سال” تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها” توسط ادارات منابع آب شهرستان ها تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی در این بازدید با بیان اینکه یکی […]

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان در بازدید از اداره منابع آب آق قلا و گمیشان بر پیگیری شعار سال” تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها” توسط ادارات منابع آب شهرستان ها تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی در این بازدید با بیان اینکه یکی از وظایف شرکت آب منطقه ای خدمت رسانی به مردم است، گفت:خدمت رسانی به مردم باید هر چه سریع تر و دقیق تر باشد.
مهندس حسینی در ادامه دقت در توزیع عادلانه آب وهمچنین پیگیری طرح های عمرانی را از دیگر موضوعاتی عنوان کرد که این اداره باید در سال ۱۴۰۰ مد نظر قرار دهد.
مهندس محمد ابراهیم کابوسی رئیس اداره منابع آب آق قلا و گمیشان در این جلسه ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت در پیگیری امور شهرستان ها و بازدید از ادارات، اظهار کرد: با توجه به تازه تاسیس بودن اداره منابع آب آق قلا و گمیشان نیاز است نسبت به تجهیز اداره اقدامات بیشتری صورت گیرد.
وی همچنین بر پیگیری امور محوله از سوی مدیر عامل شرکت در راستای انجام ماموریت های این اداره در شهرستان تاکید کرد.