در موضوع کیفیت و سلامت آب کرمان مماشات نشود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با تأکید بر اینکه بزرگترین سرمایه این شرکت اعتماد مردم است و نباید خدشه دار شود گفت: در موضوع کیفیت و سلامت آب نباید با هیچ فردی از مدیر یا کارشناس مماشات صورت گیرد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، محمد طاهری در آیین […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با تأکید بر اینکه بزرگترین سرمایه این شرکت اعتماد مردم است و نباید خدشه دار شود گفت: در موضوع کیفیت و سلامت آب نباید با هیچ فردی از مدیر یا کارشناس مماشات صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، محمد طاهری در آیین تودیع و معارفه مسئول مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب این شرکت افزود: بزرگترین خیانت به مردم دادن آب ناسالم به آنهاست.

وی اضافه کرد: اگر اعتماد مردم را از دست دادیم هیچ چیز نداریم، بنابراین باید هم قسم و هم عهد باشیم چرا که موضوع سلامت مردم در میان است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان با بیان اینکه همه ما برای اداره کشور زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی باید به سوگندی که خودمان و مسئولان بالادست ما خورده اند مکلف باشیم خطاب به کارکنان مرکز پایش کیفیت آب اظهارداشت: وظیفه و مسئولیت خود را با تمام توان و همت انجام و طرح های نو ارائه دهید.

وی با تأکید بر ضرورت جمع آوری اطلاعات و داده های درست و متقن خاطرنشان کرد: بدترین موضوع این است که مدیر، اطلاعات درست در دست نداشته باشد.

طاهری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عمر خدمت همه سپری می شود و دیگر فرصت اینچنینی برای خدمت به مردم وجود ندارد گفت: دوران کار و خدمت را به شوخی، مسخره، نارضایتی و بدعنقی نگذرانید چرا که این فرصت طلایی است.

وی با اشاره به اینکه کارهای خوب، ماندگار و باقیات صالحات است خاطرنشان کرد: یقین داشته باشید کارهای نیک، خوب و خدمات ارزشمندی که در دوران کاری انجام داده اید را به عنوان توشه با خود خواهید برد و این امر برای شما عاقبت به خیری خلق خواهد کرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: نباید نگاه کارمندی و رفع تکلیفی وجود داشته باشد. 

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان همچنین افزود: مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب یکی از حساس ترین جایگاه های سازمانی است بنابراین برای انتخاب مدیر جدید این مرکز گزینه های متعددی بررسی و مشورت های زیادی انجام شد و در نهایت با نظر اکثریت، انتخاب فرد مناسب صورت گرفت.