دریافت گواهینامه ایزو ۵۰۰۰۱ توسط آب منطقه ای زنجان

شرکت آب منطقه ای زنجان، با توجه به ممیزی صورت گرفته از واحدها و ادارات مختلف این شرکت ، انطباق پیاده‌سازی سیستم مدیریت انرژی مبتنی بر استاندارد ۵۰۰۰۱:۲۰۱۱ISO از سوی ممیزی  این شرکت G-CERTI تأیید و این شرکت موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی مدیریت انرژی شد. مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در خصوص دریافت […]

شرکت آب منطقه ای زنجان، با توجه به ممیزی صورت گرفته از واحدها و ادارات مختلف این شرکت ، انطباق پیاده‌سازی سیستم مدیریت انرژی مبتنی بر استاندارد ۵۰۰۰۱:۲۰۱۱ISO از سوی ممیزی  این شرکت G-CERTI تأیید و این شرکت موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی مدیریت انرژی شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در خصوص دریافت این گواهینامه اظهار کرد: باید در نظام پیشنهادها نسبت به پیشنهادهای ارائه شده کارکنان در حوزه مدیریت انرژی، اهمیت بیشتری داده شود و مسائل مربوط به این حوزه در اولویت قرار گیرد.

“اسماعیل افشاری” افزود: با همکاری بیش از پیش کارکنان در سالهای آتی، شرکت آب منطقه ای زنجان کما فی السابق به‌سوی اخذ گواهینامه ها و استانداردهای ملی و بین المللی پیش خواهد رفت.

“افشاری “کسب گواهینامه بین المللی ۵۰۰۰۱:۲۰۱۱ISO  از   شرکت   G-CERTI را برگ زرین دیگری در تقویم موفقیتهای شرکت آب منطقه ای زنجان عنوان نمود.