درخواست تبدیل وضعیت کارکنان تامین نیرو شرکت برق

جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با عرض سلام و احترام همانطور که استحضار دارید شرکت های توزیع برق از اسفند ماه سال ٨۴ با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی، در صف واگذاری به بخش خصوص قرار گرفتند. از آن تاریخ به بعد با سیاست‌های غلط […]

جناب آقای دکتر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

با عرض سلام و احترام
همانطور که استحضار دارید شرکت های توزیع برق از اسفند ماه سال ٨۴ با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی، در صف واگذاری به بخش خصوص قرار گرفتند. از آن تاریخ به بعد با سیاست‌های غلط مدیریت هزار تو توانیر وزارت نیرو بصورت نیمه دولتی و نیمه خصوصی اداره می‌شوند که ماهیتی نامشخص دارند و وجود دست‌های پشت‌پرده تاکنون نگذاشته مجلس به این موضوع ورود کند، بعد از آن ورود پیمانکارهای واسطه‌ای تامین نیرو و عقد قرارداد غیرمستقیم با نیروها یکی دیگر از ضربه‌های کاری بر بدنه کارآمد صنعت برق بود که موجبات تبعیض‌های حقوقی و از بین رفتن امنیت شغلی قشر عظیمی از زحمتکشان این حوزه گردید و نتیجه این نابسامانی در ساماندهی نیروهای انسانی، کارگرانی با سوابق ۵ و۱۰ و۱۵ سال با حداقل حقوق بدون مأموریت و اضافه کار و مزایایی دیگر مشغول فعالیت هستند که تمام سختی‌ها را به امید بهبود اوضاع و تبدیل وضعیت تحمل کرده‌اند.
در شرکت‌ها توزیع حقوق بسیاری از کارکنان تامین نیرو و شرکتی تضییع می‌شود. لذا ما، جمعی از کارکنان شرکت های توزیع کشور، تقاضا داریم با تصویب قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی و عقد قرار داد مستقیم شرکت توزیع با نیروها به استثمار حقوق کارگران توسط پیمانکاران پایان داده شود و با تبدیل وضعیت، امید و دلبستگی کارگران شرکتی زحمت‌کش به برقراری عدالت توسط دولت مردان احیا شود.
پیشاپیش از توجه و پیگیری شما سپاسگزاریم.