درخشش فرزندان­ کارکنان نیروگاه نکا در جشنواره قرآنی وزارت نیرو

مراحل شرکتی و استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق مازندران بطور همزمان به میزبانی شرکت برق منطقه­ ای مازندران و به صورت مجازی برگزار شد. در این مسابقات دانش­آموزان دختر و پسر مقاطع متوسطه اول و دوم، بطور جداگانه در چهار رشته­ی قرائت تحقیق و اذان، حفظ، مفاهیم و نماز […]

مراحل شرکتی و استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق مازندران بطور همزمان به میزبانی شرکت برق منطقه­ ای مازندران و به صورت مجازی برگزار شد.

در این مسابقات دانش­آموزان دختر و پسر مقاطع متوسطه اول و دوم، بطور جداگانه در چهار رشته­ی قرائت تحقیق و اذان، حفظ، مفاهیم و نماز به رقابت پرداختند که در پایان فرزندان کارکنان نیروگاه شهیدسلیمی نکا صاحب شش عنوان استانی شدند.

حسین عظیمی فرزند علی عظیمی، در رشته قرائت مقطع دوم پسران حائز رتبه برتر استان شد و به مرحله کشوری راه یافت و در مقطع اول نیز رضا عظیمی فرزند وی در جایگاه دوم استان قرار گرفت.

در رشته حفظ مقطع دوم پسران، حمید رافعی فرزند مهدی رافعی از شرکت تولید نیروی برق شهید سلیمی مقام­ اول را کسب کرد و راهی مرحله کشوری مسابقات شد.

در رشته مفاهیم مقطع اول دختران زهرا جلالی فرزند علی جلالی صاحب عنوان اول استان شد و به مرحله کشوری راه یافت.

در رشته نماز مقطع دوم دختران، سیده فاطمه مقدسی حائز رتبه برتر استان شد و به مرحله کشوری این مسابقات راه یافت و یگانه عابدینی فرزند اسماعیل عابدینی در جایگاه دوم استان قرار گرفت.

همچنین در مرحله شرکتی این مسابقات، نتایج زیر بدست آمد.

در رشته قرائت مقطع اول پسران رضا عظیمی فرزند علی عظیمی و محمدرضا مرزبان فرزند مجید مرزبان اول و دوم شدند.

در رشته قرائت مقطع دوم پسران حسین عظیمی فرزند علی عظیمی حایز رتبه اول شد.

در رشته حفظ مقطع اول پسران علیرضا شجاعی فرزند صاحب شجاعی و در رشته حفظ مقطع دوم حمید رافعی فرزند مهدی رافعی رتبه­های ­اول را به خود اختصاص دادند.

دررشته نماز مقطع اول پسران یاسین عابدینی فرزند اسماعیل عابدینی و ابوالفضل نودهی فرزند هادی نودهی اول و دوم شدند.

مبینا فرد اسرمی فرزند حسن فرد اسرمی در رشته حفظ مقطع اول دختران حائز رتبه اول شد.

در رشته مفاهیم مقطع اول دختران زهرا جلالی فرزند علی جلالی، زهرا میرزایی فرزند محمد میرزایی و فاطمه زهرا خدادادی فرزند قربان خدادادی به مقام­های اول تا سوم دست یافتند.

در رشته مفاهیم مقطع دوم دختران فاطمه شجاعی فرزند صاحب شجاعی نفر اول شد.

در رشته نماز مقطع دوم دختران سیده فاطمه مقدسی فرزند سید محسن مقدسی و یگانه عابدینی فرزند اسماعیل عابدینی اول ودوم شدند.

در حاشیه برگزاری این رقابت­ها، مسابقات حفظ سوره­های کوچک ویژه فرزندان نونهال کارکنان نیز در دو سطح نونهالان یک شامل: سنین پیش­دبستانی و پایه­های اول ودوم ابتدایی و نونهالان دو: پایه­های سوم و چهارم ابتدایی نیز برگزار شد.