درخشش روابط عمومی های صنعت آب و برق فارس

    درمراسم اختتامیه سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور که از طرف وزارت نیرو به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، روابط عمومی های صنعت آب و برق فارس موفق به کسب رتبه های برتر در بین روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور شدند. رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در […]

    درمراسم اختتامیه سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور که از طرف وزارت نیرو به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، روابط عمومی های صنعت آب و برق فارس موفق به کسب رتبه های برتر در بین روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور شدند.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان فارس، در این مراسم طی سخنانی بر جایگاه ارزنده و مهم روابط عمومی ها در هر سازمان تاکید کرد.

احمدرضا خسروی، با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش تعیین کننده‌ای در تحقق اهداف سازمان‌ها دارند، ادامه داد: درواقع هرسازمانی که روابط عمومی آن از نیروهای خلاق و پویاتری برخوردارباشد، به موفقیت نزدیکتر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، به کارکرد مهم روابط عمومی در ارتباطات برون سازمانی و درون سازمانی نیز اشاره کرد و گفت: یک روابط عمومی پویا و کارآمد می تواند در جهت افزایش وفاق و همدلی کارکنان درون سازمان و از سوی دیگر اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته برای مخاطبان برون سازمان، نقش به سزایی داشته باشد.

خسروی، بر لزوم ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته در صنعت آب و برق استان توسط روابط عمومی ها تاکید کرد و بیان داشت: بی تردید با برقراری هماهنگی وانسجام، دستاوردها و فعالیت های ارزنده صنعت آب و برق استان بهتر می تواند نمود داشته و معرفی شوند.

در بخش دیگری از این مراسم، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز با اشاره به حساس بودن و گستردگی کار حوزه روابط عمومی گفت: یک روابط عمومی موفق، می تواند با ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین نهادها، مخاطبان و رسانه‌ها زمینه‌ساز مشارکت، تفاهم وجلب اعتماد مخاطبان در داخل و خارج سازمان را فراهم کرده و نقش مهمی در تحقق اهداف سازمانی ایفا نماید.

حمیدرضا جلایر، اضافه کرد: همکاران روابط عمومی، در تمامی مراسم و برنامه ها حضور گسترده داشته و درتلاشند تا برنامه ها به نحو احسن به مرحله اجرا درآید که بی شک برگزاری چنین مراسمی می تواند قدردانی از زحمات این همکاران تلاشگر باشد.

دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان فارس نیز با تقدیر و تشکر از زحمات کلیه همکاران روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور و تلاش های ارزشمند خادمان خاموش این صنعت، درخشش روابط عمومی های صنعت آب و برق فارس در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور را تبریک گفت.

سید محمدعلی نجفی، افزود: ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب وبرق کشور توسط وزارت نیرو به صورت غیرحضوری و پس از ارسال آثار و بررسی مستندات در بخش های مختلف صورت پذیرفت که در نهایت، شرکت آب و فاضلاب استان فارس، رتبه دوم در محور فرهنگ سازی و آموزش همگانی، شرکت آب و فاضلاب شیراز، رتبه سوم درمحور انتشارات و مستندات، شرکت برق منطقه ای فارس، مقام سوم در محور پویش و شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، رتبه سوم در محور فرهنگ سازی و آموزش همگانی را به خود اختصاص دادند.

وی، ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی کلیه مدیران و همکاران در مجموعه روابط عمومی های صنعت آب و برق استان فارس در برنامه ریزی و اجرای برنامه ها، کسب رتبه های برتر را حاصل برنامه ریزی، همراهی و مشارکت مدیران و همه همکاران، اصحاب رسانه و گروه های هنری در اجرای موفق برنامه‌ها، فعالیت ها و… دانست و بیان داشت: در سایه حمایت ها و توجهات مدیران محترم عامل شرکت های آب و برق استان و اعتماد آنان به مجموعه فعال و خلاق روابط عمومی، روابط عمومی های این شرکت ها، توانستند درسومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور به خوبی بدرخشند. نگاه ویژه به همکاران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور، استانداردسازی چارت های روابط عمومی، ارائه آموزش های تخصصی- کاربردی و کارگاه های مهارتی اثربخش، توجه و پیگیری ویژه حقوق شهروندان، کلیه همکاران و پیمانکاران از جمله موارد مطرح شده در این مراسم از سوی دبیرشورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان فارس بود.

لازم به ذکر است در پایان مراسم، از روابط عمومی های برتر صنعت آب و برق استان فارس با اهدای گل، لوح تقدیر و کارت هدیه ، تجلیل به عمل آمد .