خط قرمز امور آبفای شهرستان عنبرآباد کیفیت آب شرب است.

مدیر امور آبفا شهرستان عنبرآباد کیفیت آب شرب شهرستان را خط قرمز این امور عنوان کرد و گفت: آبی که در اختیار مردم قرار می گیرد باید مطابق با استانداردهای تعریف شده باشد. به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، محمد مطهری در جلسه گذر از بحران کم آبی در تابستان ۱۴۰۰ که با […]

مدیر امور آبفا شهرستان عنبرآباد کیفیت آب شرب شهرستان را خط قرمز این امور عنوان کرد و گفت: آبی که در اختیار مردم قرار می گیرد باید مطابق با استانداردهای تعریف شده باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، محمد مطهری در جلسه گذر از بحران کم آبی در تابستان ۱۴۰۰ که با حضور امام جماعت، اعضای شورای روستا، معتمدین و گروه های مختلف مردم در روستای امیرآباد نظریان برگزار شد افزود: مدیریت هر قطره از آب موجود بسیار حائز اهمیت است زیرا با مدیریت منابع می توان پاسخگوی نیاز متقاضیان بود.

وی با اشاره به اینکه کاهش مدت زمان مهار حوادث، شناسایی و جلوگیری از نشتی ها، شناسایی انشعابات غیرمجاز، برخورد مشترکین پرمصرف و پرداخت هزینه های آب بها نقش مهمی در مدیریت منابع موجود دارد اظهارداشت: با توجه به روند ادامه دار خشکسالی ها و کاهش نزولات آسمانی در سال آبی گذشته، به منظور گذر از بحران کم آبی در تابستان پیش رو، همکاری شهروندان و مدیریت مصرف ضروریست.

مدیر امور آبفا شهرستان عنبرآباد در ادامه به مشکل ماسه دهی چاه مجتمع امیرآباد اشاره و خاطرنشان کرد: پمپاژ مجدد چاه مذکور در دستور کار قرار گرفته و به منظور جا به جایی چاه فعلی باید محل چاه جدید حفر شود که امیدواریم با پیگیری های اعضای شورای اسلامی این روستا بزودی شاهد حل مشکل حفر چاه و صدور مجوز جا به جایی آن باشیم.