خرید و راه اندازی موتورسیکلت های شارژی در تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از خرید و راه اندازی ۶ دستگاه موتورسیکلت شارژی برای استفاده در بخش مرکزی شهر تبریز خبر داد. عادل کاظمی گفت: به دلیل ترافیک سنگین قسمت مرکزی شهر تبریز، بخصوص در ساعات پیک روز و شب و ارائه ی خدمات سریع به مشترکان برای خرید ۶ دستگاه موتورسیکلت شارژی […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از خرید و راه اندازی ۶ دستگاه موتورسیکلت شارژی برای استفاده در بخش مرکزی شهر تبریز خبر داد.

عادل کاظمی گفت: به دلیل ترافیک سنگین قسمت مرکزی شهر تبریز، بخصوص در ساعات پیک روز و شب و ارائه ی خدمات سریع به مشترکان برای خرید ۶ دستگاه موتورسیکلت شارژی اقدام شد.
به گفته ی وی؛ موتورسیکلت های مزبور در دو امور برق گلستان و روشنایی به کار گرفته شده و در مجموع نزدیک به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای این منظور هزینه شده است.
کاظمی در تشریح مزیت استفاده از موتورسیکلت های شارژی تصریح کرد: این موتورها از سوخت های فسیلی استفاده نمی کنند و در حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا بسیار مفید هستند و از نظر صوتی نیز آلودگی ایجاد نمی کنند و دارای وزن کم، ایمنی بیشتر و هزینه ی انرژی به صرفه تر می باشند.
گفتنی است موتورسیکلت های شارژی خریداری شده از قدرت بالای ۱۶۰۰ وات برخوردار بوده و حداکثر سرعت آن به ۸۰ کیلومتر در ساعت می رسد. این موتورها در حالت شارژ کامل ۴۰ تا ۸۰ کیلومتر مسافت را طی می کنند و کارایی کار روزانه ۶ ساعت در طول یک شبانه روز را دارند. باتری این موتورها قابلیت حمل را داراست و زمان مورد نیاز برای شارژ باتری در موتورهای برقی بین ۴ تا ۶ ساعت است.