خدمات رسانی یکسان به شهر و روستاهای شیراز

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز با اشاره به رفع اختلال در شبکه آبرسانی منطقه داریون شهرستان شیراز گفت: این شرکت برای خدمات رسانی تفاوتی بین شهر و روستا قائل نیست. بهمن بهروزی با اشاره به اینکه قطعی برق باعث بروز مشکلاتی برای برخی از مردم  داریون شیراز  شد افزود: .معاونت بهره برداری و مدیر منطقه […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز با اشاره به رفع اختلال در شبکه آبرسانی منطقه داریون شهرستان شیراز گفت: این شرکت برای خدمات رسانی تفاوتی بین شهر و روستا قائل نیست.

بهمن بهروزی با اشاره به اینکه قطعی برق باعث بروز مشکلاتی برای برخی از مردم  داریون شیراز  شد افزود: .معاونت بهره برداری و مدیر منطقه اقدامات لازم را بررای تجهیز و راه اندازی چاه های موجود در منطقه داریون انجام دادند و آبرسانی به این منطقه هم اینک به صورت خوب در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز روز دوشنبه به اتفاق امام جمعه داریون از تاسیسات آبرسانی و تامین آب این شهر بازدید کرد.

بهروزی  ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آب داریون در خصوص ارتقای کمی و کیفی آب این شهر قول های مساعد داد و گفت: ۲ حلقه چاه و یک باب مخزن بتنی در آینده برای این شهر در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه دیزل ژنراتور بر روی چاه شماره ۳ موجود نصب خواهد شد که در هنگام قطعی برق اختلالی در توزیع آب به وجود نیاید. اولویت در شهر داریون سامان دهی به منابع تامین آب پایدار است.

شهر داریون در فاصله ۴۲ کیلومتری شمال شرق شیراز قرار دارد.