حفظ حریم کیفی رودخانه ها و مجاری آبی با همکاری اداره محیط زیست و منابع آب کلاله

سرپرست اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه و رئیس اداره محیط زیست کلاله به مناسبت هفته محیط زیست دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، احمد پارسایی راد سرپرست اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه در این دیدار که در اداره منابع آب کلاله انجام شد، هفته محیط زیست […]

سرپرست اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه و رئیس اداره محیط زیست کلاله به مناسبت هفته محیط زیست دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، احمد پارسایی راد سرپرست اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه در این دیدار که در اداره منابع آب کلاله انجام شد، هفته محیط زیست را تبریک گفت و از زحمات این عزیزان در حفظ و حراست از محیط زیست استان تقدیر کرد.
پارسایی راد بر همکاری متقابل بین دو اداره خصوصا حفظ حریم کیفی رودخانه ها و مجاری آبی مطابق ماده ۴۶ قانون توزیع عادلانه آب تاکید نمود.
در این دیدار فرامرزی رئیس اداره محیط زیست کلاله نیز بر دشواری های حفظ محیط زیست و حیات وحش نادر استان که حتی به شهادت و جانبازی برای عزیزان محیط بان و گاهی مشکلات حقوقی برای پرسنل محیط زیست می گردد، با این وجود کارکنان محیط زیست کلاله برغم مشکلات عدیده در حفظ محیط زیست کوشا و ساعی هستند ، تاکید کرد.
فرامرزی از همکاری خوب اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه در شناسایی عوامل آلوده کننده محیط زیست تشکر کرد و خواستار ادامه همکاری فیمابین شد.

بر حمایت دستگاه قضایی در جلوگیری از تخلفات در حوزه منابع آب تاکید شد.

در دیدار سرپرست اداره منابع آب شهرستان علی آباد کتول با رییس دادگستری و دادستان این شهرستان و رییس دادگاه بخش کمالان در شهرفاضل آباد دیدار و از زحمات همکاران دستگاه قضایی در شهرستان علی آباد کتول در حوزه کاری اداره منابع آب  شهرستان تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ، در این دیدار بر حمایت دستگاه قضایی در جلوگیری از تخلفات در حوزه منابع آب تاکید شد و مقرر شد اینگونه تخلفات فوری و براساس گزارش مامورین ماده ۳۰ قانون توزیع عادلانه اب مورد بررسی قرار گیرد.
در پایان سه جلد کتاب اصول مذاکرات آبی به ریاست محترم دادگستری ، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان علی اباد کتول و همچنین رییس دادگاه بخش کمالان اهدا شد.