حفاظت از بستر و حریم مجاری آبی نیازمند نهضتی همگانی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت: باید حفاظت از بستر و حریم مجاری آبی را به دغدغه ای همگانی تبدیل کنیم به گونه ای که همه خود را مسئول حفاظت از آن بدانند. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، مهندس عزت اله آمره ای در نشست هم اندیشی کمیسیون رسیدگی به […]

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت: باید حفاظت از بستر و حریم مجاری آبی را به دغدغه ای همگانی تبدیل کنیم به گونه ای که همه خود را مسئول حفاظت از آن بدانند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، مهندس عزت اله آمره ای در نشست هم اندیشی کمیسیون رسیدگی به امور آبهای زیرزمینی که به منظور همفکری و تبیین برخی موضوعات مهم این کمیسیون برگزار شد، ضمن خوش آمدگویی به قاضی جدید شعبه اول این کمیسیون گزارشی درخصوص وضعیت منابع آبی استان ارائه داد و گفت: در سال جاری به جهت خشکسالی و کاهش شدید نزولات جوی منابع آبی استان نیازمند حفاظت و توجه بیشتر است.

مهندس آمره ای ضمن تشکر از همکاری و مساعدت مجموعه دستگاه قضایی، خواستارحمایت های بیشتر این مجموعه برای ایجاد نهضتی جهت حفاظت از بستر و حریم مجاری آبی شد و افزود: باید حفاظت از  بستر و حریم مجاری آبی را همچون برخورد با چاهها و حفاری های غیرمجاز به دغدغه ای همگانی تبدیل کنیم به گونه ای که همه خود را مسئول حفاظت از آن بدانند.

سپس قاضی شعبه دوم کمیسیون و معاونت حقوق عامه دادستانی استان، بر لزوم حضور بیشتر و تقویت دفاعیات در دعاوی کمیسیون و نیز پیگیری اجرای احکام و تصمیمات قطعی و به ثمر رسیدن تلاشهای بخشهای مختلف تأکید نمود.

«صالحی» همچنین به اهمیت موضوع صیانت از منابع آب در مصادیق حقوق عامه و نگاه کلان قوه قضائیه پرداخت و خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت سمن ها و فضای مجازی و تولید محتوای مؤثر در راستای افزایش آگاهی عمومی و اهمیت حفظ و حراست از منابع آب شد.

در ادامه «داودپور» قاضی شعبه اول کمیسیون نیز علاوه بر تأکید بر مشارکت فعالانه همکاران در کمیسیون و راهگشا بودن نظرات تخصصی ایشان، به لحاظ نمودن محدودیت های منابع آبی در رسیدگی ها اشاره داشت.

در پایان سایر مدیران و اعضای کمیسیون نیز نقطه نظرات خود را در راستای ارتقاء کیفیت رسیدگی ها ارائه کردند.