حضور ۱۵۰۰ کودک در غرفه کودکان دوستدار آب آبفای اصفهان

همزمان با هفته جهانی کودک در حدود ۱۵۰۰کودک به همراه خانواده های شان در غرفه “کودکان دوستدارآب” آبفای استان اصفهان در گذر فرهنگی چهارباغ حضور یافتند. در  مدت چهار روز برپایی این غرفه که از ١٨ تا ٢١ مهر ماه جاری و همزمان با سی و چهارمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان دایر […]

همزمان با هفته جهانی کودک در حدود ۱۵۰۰کودک به همراه خانواده های شان در غرفه “کودکان دوستدارآب” آبفای استان اصفهان در گذر فرهنگی چهارباغ حضور یافتند.

در  مدت چهار روز برپایی این غرفه که از ١٨ تا ٢١ مهر ماه جاری و همزمان با سی و چهارمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان دایر بود، در حدود ۱۵۰۰ جلد کتاب شعر و قصه کودکانه،٨٠٠  هدیه و ۶٠٠ تاج کودکانه با شعار “من مراقب آب هستم” ، میان بازدیدکنندگان توزیع شد.

همچنین یکهزار پوستر فراخوان دومین جشنواره خانواده آبی و مسابقه “خانواده دوستدار آب” در قالب ١٠ سوال چهارگزینه ای با موضوع “مدیریت مصرف آب ” بین پدران و مادران توزیع شد٠

از دیگر فعالیت های مهمی که با مشارکت شرکت آبفای استان اصفهان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در غرفه “کودکان دوستدار آب” صورت گرفت؛ همایش نقاشی “آب یعنی زندگی” بود که در چهار محور “آب و محیط زیست”، “مدیریت مصرف بهینه آب”، “آب و نگاهی به آینده” و “آب و کشاورزی” برگزار شد.

در این رویداد هنری، اعضای نوجوان انجمن هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت گروهی نسبت به خلق ۶ اثر ارزنده نقاشی اقدام کردند.