حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامد

به منظور پاسخگویی برخط به تماس های مردمی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه برق، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامد حضور یافت. در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان، نخستین برنامه ارتباط مردمی مدیرعامل شرکت توزیع برق […]

به منظور پاسخگویی برخط به تماس های مردمی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه برق، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامد حضور یافت.

در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان، نخستین برنامه ارتباط مردمی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در سال ۱۴۰۰، درزمینه پاسخگویی به درخواست های مردمی از طریق شماره تلفن ۱۱۱، در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت “سامد” انجام شد.

گفتنی است: این برنامه که به مدت یک و نیم ساعت برنامه ریزی شده بود، شاهرود پنج، مهدیشهر دو و دامغان، گرمسار، سمنان، سرخه و میامی، هرکدام یک درخواست به صورت تلفنی مطرح شد.

یادآور می شود: از مجموع ۱۲ تماس تلفنی، سه تقاضا پیرامون تامین برق مناطق خارج از محدوده خدمات قانونی، خسارت به لوازم برقی یک مورد، دو درخواست درخصوص روشنایی معابر، برق رسانی به روستای کلاغ زیلی، تقسیط هزینه برق مصرفی، تامین برق مزرعه پرورش شترمرغ، جذب فارغ التحصیلان نخبه دانشگاهی و دو مورد هم تشکر و قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان شرکت در عرصه خدمت رسانی مطرح گردیده، که جوابیه لازم بابت درخواست های مطروحه توسط مدیرعامل این شرکت ارائه شد.

قابل ذکر است: برنامه ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در روز پنج شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ ظهر پیش بینی و برقرار است و متقاضیان و مشترکان برق می توانند با شماره ۳۳۴۳۵۱۷۰ هماهنگ نمایند.