جلوگیری از افت سطح آبهای زیرزمینی با اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب

در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب ، جلسه هم اندیشی با حضور مدیران ، معاونین و تعدادی از کارشناسان شرکت های آب منطقه ای و آبفا در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم، در ابتدا جلسه علیجان صادق […]

در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب ، جلسه هم اندیشی با حضور مدیران ، معاونین و تعدادی از کارشناسان شرکت های آب منطقه ای و آبفا در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم، در ابتدا جلسه علیجان صادق پور مدیرعامل شرکت آبفا قم ضمن خوش آمدگویی برگزاری چنین جلساتی را باعث ایجاد همدلی، همکاری و خدمت رسانی بهتر به مردم قم دانست.

در ادامه علی اصغری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قم با تشکر از میزبانی آبفا استان گفت: امسال با وضعیت کم آبی که در کشور و استان داریم همکاران ما در شرکت های آب و فاضلاب در نوک پیکان این بحران هستند که ضمن خدا قوت به همه این عزیزان،  اعلام می کنیم با تمام توان در کنار آنها خواهیم بود تا تابستان امسال  را بدون مشکل از نظر تأمین آب سپری نماییم .

اصغری با اشاره به طرح های شرکت آب منطقه ای افزود: طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب می تواند نقش بسزایی در جلوگیری از افت بیشتر سطح آب زیرزمینی ایفا نماید .

مدیرعامل آب منطقه ای استان تجهیز چاهها به نصب کنتورهای هوشمند را یکی از اقدامات لازم جهت جلوگیری از اضافه برداشت چاهها بر شمرد و عنوان نمود در این راستا کلیه چاههای کشاورزی، شرب و صنعت باید مجهز به کنتور هوشمند شوند.