جلسه گذر موفق از پیک بار تابستان در توزیع برق بوشهر برگزار شد.

سومین جلسه گذر موفق از پیک بار تابستان سال جاری با حضور آقای مهندس حشمتی مدیرعامل محترم  شرکت و معاونین و مدیران ستاد بصورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و بصورت ویدئو کنفرانس با مدیران برق شهرستانها روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۸ برگزار شد . به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، […]

سومین جلسه گذر موفق از پیک بار تابستان سال جاری با حضور آقای مهندس حشمتی مدیرعامل محترم  شرکت و معاونین و مدیران ستاد بصورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و بصورت ویدئو کنفرانس با مدیران برق شهرستانها روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۸ برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، آقای مهندس غلامرضا حشمتی با قدردانی از زحمات کلیه همکارانی که در گذر موفق پیک بار سال ۱۳۹۹ نقش آفرینی کردند، افزود با توجه به کاهش نزولات آسمانی درسال گذشته و کاهش تولید  نیروگاههای برق آبی، و با توجه به تاکیدات وزارت نیرو و شرکت توانیر در خصوص استفاده از همه ظرفیت های استانی به جهت گذر موفق و بدون اعمال خاموشی در تابستان جاری از همه همکاران انتظار می رود که با تلاش و همت همیشگی این مهم را به انجام رسانند .
وی افزود : یکی از طرح های وزارت نیرو استفاده از ظرفیت ادارات دولتی با کاهش ۵۰ درصدی برق مصرفی  از ساعت ۱۱  تا پایان ساعت اداری و کاهش ۹۰ درصدی بعد از تعطیلی  است.
مهندس حشمتی با تاکید بر اطلاع رسانی افزود: مکاتبه با ادارات شهرستانی و تشکیل جلسه با اصناف، صنایع، کشاورزان و اتحادیه های پرورش میگو به منظور جلب مشارکت و همراهی آنها در امر مدیریت مصرف و رعایت دیماندی مصرفی مورد توجه و اهتمام جدی قرار گیرد.
وی افزود: یکی دیگر از طرح ها  کاهش روشنایی معابر و میادین و پارک ها  است که باید بطور ویژه پیگیری و اقدام لازم بعمل آید.
یکی از دلایل اصلی افزایش شدید مصرف برق استان نسبت به سال قبل استفاده از رمز ارزهای غیر مجاز در شبکه است که مقابله با آنها از الویت های اصلی شرکت است و در مانور های اخیر دستاوردهای قابل قبولی  در کشف بدست آمد.