جلب همکاری کلیه مشترکان کشاورزی در طرح‌های کاهش پیک بار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از جلب همکاری کلیه مشترکان کشاورزی درطرح‌های کاهش پیک بار سال ۱۴۰۰ خبرداد. احمدرضا خسروی، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق گفت: به منظور بهره مندی از همکاری مشترکان کشاورزی در مدیریت پیک بار تابستان سال جاری، تعداد ۲۵۴۰۴تفاهم‌نامه همکاری با این […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از جلب همکاری کلیه مشترکان کشاورزی درطرح‌های کاهش پیک بار سال ۱۴۰۰ خبرداد.

احمدرضا خسروی، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق گفت: به منظور بهره مندی از همکاری مشترکان کشاورزی در مدیریت پیک بار تابستان سال جاری، تعداد ۲۵۴۰۴تفاهم‌نامه همکاری با این گروه از مشترکان منعقد شده است. وی با بیان این که درتابستان سال جاری شرایط بسیار سختی پیش رو داریم، اظهار داشت: دستورالعمل هایی درخصوص کاهش مصرف برق  مشترکان از سوی وزارت نیرو و توانیر به شرکت های توزیع نیروی برق ابلاغ شده که از جمله آنها عقد تفاهم نامه با کشاورزان است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از۲۴۸۴۷ کشاورز در طرح‌های پیک سایی با این شرکت همکاری داشتند که این تعداد در سال ۱۴۰۰ به ۲۵۴۰۴ مشترک رسیده است. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در بخش دیگری از سخنان خود در مورد مشوق‌های بخش کشاورزی نیز بیان داشت: کشاورزانی که از۸ خرداد تا ۱۵ شهریورماه در ساعات اوج بار اقدام به خاموش کردن پمپ چاه های کشاورزی خود نمایند، از مزیت ۲۰ ساعت برق رایگان بهره‌مند خواهند شد.

این مقام مسئول، ضمن ابراز رضایت از همراهی کشاورزان با طرح های تشویقی همکاری در برنامه‌های مدیریت مصرف تابستان سال گذشته گفت: همکاری مشترکان کشاورزی درطرح‌های پیک‌سایی تابستان سال۹۹، صرفه‌جویی ۷۳۷مگاواتی برق در بخش کشاورزی و پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال پاداش مشارکت به آنان را به همراه داشت. خسروی درخاتمه ابراز امیدواری کرد: با مشارکت گسترده‌تر تمام مشترکان از جمله مشترکان بخش کشاورزی بتوانیم از پیک بار تابستان ۱۴۰۰ با موفقیت عبورکنیم.