ثبت رکورد ۲۸ ساله تولید در نیروگاه مفتح همدان

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» نامگذاری شده بود این نیروگاه علاوه بر ثبت رکورد ۲۸ ساله تولید، رشد ۱۰ درصدی تولید یک ساله در مقایسه با مدت زمان مشابه سال ۹۸ را رقم زده است. پژمان اختری با اعلام این خبر گفت: […]

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» نامگذاری شده بود این نیروگاه علاوه بر ثبت رکورد ۲۸ ساله تولید، رشد ۱۰ درصدی تولید یک ساله در مقایسه با مدت زمان مشابه سال ۹۸ را رقم زده است.

پژمان اختری با اعلام این خبر گفت: با تولید بیش از شش میلیارد و ۹۲۸ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی، رکورد تولید برق از ابتدای راه‌اندازی واحدهای نیروگاه تاکنون شکسته شد.
وی ادامه داد: با پایان یافتن تعمیرات اساسی واحد چهار، تعمیرات نیمه اساسی سایر واحدها براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته انجام خواهد گرفت تا این مجموعه پیش از آغاز پیک مصرف تابستان، آماده تولید پایدار انرژی باشد.
نیروگاه شهید مفتح با چهار واحد بخار به ظرفیت ۱۰۰۰ مگاوات، علاوه بر تأمین برق استان همدان و پایداری در تولید انرژی به نقطه ثقل شبکه برق در غرب کشور تبدیل شده است. ​