ثبت رکورد درخواست ها در سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب لرستان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، مهندس حمیدرضا کرم وند در این خصوص گفت : در فروردین ماه سال جاری نزدیک به ۴۱ هزار مشترک با این سامانه تماس گرفته اند که در نوع خود یک رکورد محسوب می گردد که در سال های گذشته بی سابقه بوده است که خوشبختانه […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، مهندس حمیدرضا کرم وند در این خصوص گفت : در فروردین ماه سال جاری نزدیک به ۴۱ هزار مشترک با این سامانه تماس گرفته اند که در نوع خود یک رکورد محسوب می گردد که در سال های گذشته بی سابقه بوده است که خوشبختانه این موضوع بیانگر آن است که سامانه ۱۲۲ در بین مردم استان نهادینه شده و مشترکین و هم استانی های عزیز می توانند هم افزایی بیشتری با این سامانه داشته باشند.
خوشحالیم که این میزان تماس با این سامانه برقرار شده و ما نیز سامانه را به شدت فعال تر کرده و سیستم آن را ارتقاء داده ایم و از همه تجهیزات و امکانات شرکت برای این امر استفاده نموده ایم.
شیفت های سامانه را فعال تر نموده و اپراتورهای سامانه را آموزش مجدد داده ایم تا از نظر تخصص و تعهد به جایگاه مطلوبی در این بخش برسیم. از هم استانی های عزیز تقاضامندیم همچنان ارتباط خود را با این سامانه حفظ نمایند، به خصوص در حال حاضر که ویروس کرونا به شکل های جهش یافته گوناگون در کشور شیوع پیدا کرده است بهتر است که مراجعات حضوری کمتر شده و همه درخواست های خود در حوزه آب و فاضلاب را از طریق این سامانه پیگیری نمایند.
پس از تماس هر مشترک با سامانه یک کد رهگیری به تلفن همراه این مشترک ارسال می گردد تا از طریق این کد رهگیری بتوانند درخواست خود را پیگیری نمایند.