تولید ۳.۶ میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه‌های بیستون و اسلام‌آباد غرب

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون گفت: در سال گذشته ۳.۶ میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه‌های بیستون و اسلام‌آباد غرب تولید شده است. مسعود میرزا عسگری با اعلام این خبر افزود: از این میزان برق تولیدی بیش از سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون کیلووات ساعت در نیروگاه حرارتی  بیستون و بیش از ۳۷۷ میلیون […]

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون گفت: در سال گذشته ۳.۶ میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه‌های بیستون و اسلام‌آباد غرب تولید شده است.

مسعود میرزا عسگری با اعلام این خبر افزود: از این میزان برق تولیدی بیش از سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون کیلووات ساعت در نیروگاه حرارتی  بیستون و بیش از ۳۷۷ میلیون کیلووات ساعت در نیروگاه گازی اسلام‌آباد غرب تولید شده است.
وی با اشاره به اینکه در مجموع سه میلیارد و ۳۸۱ میلیون کیلووات ساعت از برق تولیدی در نیروگاه‌های بیستون و اسلام‌آباد غرب به شبکه سراسری تزریق شده است، ادامه داد: سهم این شرکت در تامین برق شبکه سراسری کشور حدود دو درصد است.
نیروگاه حرارتی بیستون با ظرفیت تولیدی ۶۴۰ مگاوات و نیروگاه گازی اسلام ابادغرب نیز با ۱۰۰ مگاوات تولید برق ، زیر پوشش شرکت مدیریت تولید برق بیستون قرار دارند.​