توسعه و تکمیل پست ۶۳/۲۰ کیلوولت سفید دشت

جلسه توسعه و تکمیل پست ۶۳/۲۰ کیلوولت سفید دشت با حضور مدیر و کارشناسان دفتر مهندسی طرح ها، مجری و کارشناسان طرح پست های ۲، نمایندگان اداره بهره برداری چهارمحال، نمایندگان دیسپاچینگ RDC و مشاور طرح(شرکت مهندسین دانشمند) در محل این پست تشکیل گردید. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای اصفهان، بنابر ابلاغ […]

جلسه توسعه و تکمیل پست ۶۳/۲۰ کیلوولت سفید دشت با حضور مدیر و کارشناسان دفتر مهندسی طرح ها، مجری و کارشناسان طرح پست های ۲، نمایندگان اداره بهره برداری چهارمحال، نمایندگان دیسپاچینگ RDC و مشاور طرح(شرکت مهندسین دانشمند) در محل این پست تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای اصفهان، بنابر ابلاغ دفتر برنامه ریزی فنی و برآورد بار و ضرورت توسعه و تکمیل پست سفید دشت به دلیل افزایش مشترکین صنعتی شهرک صنعتی سفید دشت  واقع در استان چهارمحال و بختیاری، پس از انجام بررسی های لازم توسط مشاور پروژه و تهیه گزارش اولیه، در دستور کار قرار گرفت.

بنابراین گزارش پست ۶۳/۲۰ کیلوولت سفید دشت در حال حاضر با ظرفیت۴۰ مگاولت آمپر و ۷ فیدر ۲۰ کیلوولت خروجی در حال فعالیت بوده و طرح توسعه آن در دو فاز اجرا می گرددکه فاز اول آن توسعه فیدرخانه به تعداد ۱۶ فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت و فاز دوم آن اضافه کردن بی ۶۳ کیلوولت خط و ترانسفورماتور و افزایش ظرفیت پست به ۸۰ مگاولت آمپر می باشد.

گفتنی است: تمامی زیرساختهای ساختمانی توسعه پست مذکور قبلا انجام شده و در حال حاضر آماده نصب تجهیزات می باشد.