توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهینه‌سازی مصرف انرژی

آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) با هدف توسعه و ترویج انرژی‌های تجدیدپذیر و بهینه‌سازی مصرف انرژی در حوزه‌های مشترک برگزار شد. به گزارش دفتر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل ساتبا، این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد زمینه‌های مناسب به‌منظور اجرای پروژه‌های مرتبط با کاهش […]

آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) با هدف توسعه و ترویج انرژی‌های تجدیدپذیر و بهینه‌سازی مصرف انرژی در حوزه‌های مشترک برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل ساتبا، این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد زمینه‌های مناسب به‌منظور اجرای پروژه‌های مرتبط با کاهش مصرف انرژی، ارتقا شاخص بهره‌وری و راندمان انرژی، توسعه و ترویج انرژی‌های تجدیدپذیر و بهینه‌سازی مصرف انرژی در حوزه‌های مشترک، به امضای دکتر علی مبینی دهکردی مشاور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و دکتر محمد ساتکین معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان ساتبا رسید.
این گزارش می‌افزاید، بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی موجود به‌ویژه ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور به‌منظور توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در کلیه استان‌ها از جمله مهم‌ترین محورهای همکاری مشترک میان شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و ساتبا در این تفاهم‌نامه می‌باشد.
شایان ذکر است این تفاهم‌نامه عصر روز ۲۱ تیرماه سال جاری با حضور دکتر محمد ساتکین معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان ساتبا، دکتر علی مبینی دهکردی مشاور وزیر نفت و جمعی از مدیران و کارشناسان در محل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت برگزار شد.