توزیع بیش از ۶۱ میلیون لیتر آب به صورت سیار در اصفهان

به دنبال تنش شدید آبی و تابستان گرم سال جاری، بیش از ۶۱ میلیون و ۶۲۰ هزار لیتر آب توسط ۵۷۴۱ دستگاه تانکر، به صورت سیار در استان اصفهان توزیع شد. به گفته مدیر سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان دمای هوا تاثیر مستقیم بر میزان مصرف آب مشترکین دارد به […]

به دنبال تنش شدید آبی و تابستان گرم سال جاری، بیش از ۶۱ میلیون و ۶۲۰ هزار لیتر آب توسط ۵۷۴۱ دستگاه تانکر، به صورت سیار در استان اصفهان توزیع شد.

به گفته مدیر سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان دمای هوا تاثیر مستقیم بر میزان مصرف آب مشترکین دارد به طوری که  ۴۹ درصد از این میزان، مربوط به تیر ماه با حدود ۳۰ میلیون لیتر آبرسانی سیار بوده است، در حالی که با کاهش دمای هوا در شهریور ماه، تنها ۶۷۸ هزار لیتر آبرسانی سیار انجام شد.

عباس عباسی خاک افزود: البته مردم نیز در این مدت با مصرف بهینه آب، در گذر از شرایط سخت تابستان کمک بسیاری کردند.

مدیر سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان گفت: در این مدت عمده مناطق دارای تنش آبی با فراوانی زیاد تماس با سامانه ۱۲۲، مناطق یک تا ۶ شهر اصفهان، فلاورجان، زیار، بهارستان، دولت آباد، اردستان، مهردشت، فریدن، نجف آباد، جرقویه و بویین و میاندشت بودند.

عباسی خاک در مورد  فراوانی تعداد تماس ها با سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان (۱۲۲) گفت: تعداد کل تماس ها با این سامانه از ابتدای خرداد ماه تا پایان شهریور ماه جاری بالغ بر ۴۳۱ هزار و ۷۱۲ مورد بوده است که ۵۴ درصد کل تماس ها به تعداد ۲۳۲ هزار و ۹۱۰ تماس مربوط به قطعی و کاهش شدید فشار آب بود.

شایان ذکر است، آمار اعلام شده آبرسانی سیار فقط مربوط به مناطقی است که در طول سال از آبرسانی پایدار برخوردارند و آبرسانی سیار به ۳۰۵ روستای استان با استفاده از ۶۰ دستگاه تانکر همچنان ادامه دارد.