توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا

فرمانده بسیج انصار المهدی (عج) در شرکت نصب،تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از توزیع ۵۰ بسته معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توسط این شرکت خبر داد . به گزارش روابط عمومی شرکت ، کامران زینعلی اظهار داشت : همزمان با ماه مبارک رمضان ، شرکت نصب ، تعمیر و […]

فرمانده بسیج انصار المهدی (عج) در شرکت نصب،تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از توزیع ۵۰ بسته معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توسط این شرکت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت ، کامران زینعلی اظهار داشت : همزمان با ماه مبارک رمضان ، شرکت نصب ، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان در راستای پویش کمک مومنانه با هدف کمک به معیشت آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا و حمایت از زندگی و سلامت اقدام به تهیه و توزیع بسته های حمایتی کرد.

وی با بیان این مطلب افزود : این برنامه با کمک شرکت تعمیرات و همکاری جمعی از پرسنل انجام شد که در هر بسته مایحتاج و مواد خوراکی مورد نیاز خانواده ها در نظر گرفته شد.

زینعلی در پایان خاطر نشان کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیبی که به اقشار کم برخوردار جامعه وارد شد تلاش کردیم تا بخش کوچکی از این رنج ها را کاهش دهیم و در ادامه نیز این مسیر ادامه خواهد داشت.