تقدیر معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین

معاون وزیر نیرو در امور آب و آب و فاضلاب و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با ارسال لوح تقدیری از تلاش‌ها و مساعی جهادگونه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در راستای تحقق اهداف عالیه شرکت آب منطقه ای قزوین تقدیر و تشکر بعمل آورد. به گزارش روابط عمومی […]

معاون وزیر نیرو در امور آب و آب و فاضلاب و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با ارسال لوح تقدیری از تلاش‌ها و مساعی جهادگونه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در راستای تحقق اهداف عالیه شرکت آب منطقه ای قزوین تقدیر و تشکر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در متن این لوح تقدیر که به امضاء مهندس تقی زاده خامسی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران رسیده، آمده است:
جناب آقای یداله ملکی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین
خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از نعمات عظیم خداوندی است و مسند خدمتگزاری به مردم توفیقی والاست. عنایات حضرت دوست، بدرقه ی همت بلند انسان هایی باد که ضمیرشان تجلی گاه تأمل و تدبر و عملکردشان الگوی راستین برای خادمین دلسوزی است که دل در گرو تعالی کشور خویش دارند.
بدین و سیله بر خود واجب می دانم از مساعی و زحمات جهاد گونه جنابعالی در راستای پیشبرد اهداف عالیه شرکت آب منطقه ای استان  قزوین در سال ۱۳۹۹ تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند تبارک و تعالی حسن عاقبت و توفیق روز افزون در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران را برایتان مسئلت می نمایم.