تقدیر معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با ارسال لوح تقدیری از زحمات و مساعی جهاد گونه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در راستای اجرای موفقیت آمیز پروژه ملی مدیریت حسابداری و بهره وری آب در استان قزوین تقدیر و تشکر بعمل آورد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در این […]

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با ارسال لوح تقدیری از زحمات و مساعی جهاد گونه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در راستای اجرای موفقیت آمیز پروژه ملی مدیریت حسابداری و بهره وری آب در استان قزوین تقدیر و تشکر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در این لوح تقدیر که به امضاء علیمراد اکبری معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی رسیده، آمده است:
جناب آقای یداله ملکی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل محترم شرکت آب منطقه ای قزوین
دستاوردهای ارزنده و افزایش بهره وری در منابع آب و خاک بویژه ارتقاء کمی و کیفی طرح سامانه های نوین آبیاری و اجرای موفقیت آمیز پروژه ملی مدیریت حسابداری و بهره وری آب (SIDA) در استان قزوین در سال ۱۳۹۹، مرهون پیگیری و زحمات ارزشمند جنابعالی در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده می باشد. بدینوسیله ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، مراتب تشکر و قدردانی خود را از این تلاش های شایسته و بی شائبه اعلام داشته، سلامتی و توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به میهن اسلامی و تعالی بخش کشاورزی از درگاه خداوند متعال خواستارم.