تقدیر فرماندار از مدیر منابع آب تاکستان

فرماندار شهرستان تاکستان با اهداء لوح تقدیری از زحمات و تلاش های جهادگونه مدیر منابع آب این شهرستان در راستای اقدامات و فعالیت های مرتبط با حراست از منابع آبی شهرستان تاکستان تقدیر بعمل آورد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در متن این لوح تقدیر که به امضاء رضا طاهری فرماندار […]

فرماندار شهرستان تاکستان با اهداء لوح تقدیری از زحمات و تلاش های جهادگونه مدیر منابع آب این شهرستان در راستای اقدامات و فعالیت های مرتبط با حراست از منابع آبی شهرستان تاکستان تقدیر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در متن این لوح تقدیر که به امضاء رضا طاهری فرماندار شهرستان تاکستان رسیده، آمده است:
جناب آقای سید احمد باقری
سلام علیکم
تلاش و کوشش، همواره ماندنی و اسباب عزت و افتخار انسان خواهد بود و انسانی که کار و تلاش فراوان انجام میدهد، همیشه انسان بزرگی است و مشمول لطف و مهربانی الهی نیز خواهد بود.
بدون شک مردم شریف و فهیم برگذرگاه تاریخ ناظر آمدن ها و رفتن های بی شماری بوده اند و بر این نهج استوارند که کارگزاران خویش را از آنچه می کنند باز شناسند، لیکن خدمات جنابعالی بعنوان ((مدیریت محترم منابع آب تاکستان)) منشاء اثرات ماندگاری بوده و اقدامات و فعالیت های انجام شده در این راستا نیز مرهون اهتمام خالصانه شماست.
لذا در، همین راستا از تلاش های بی شائبه و خستگی ناپذیر و ارزشمند شما صمیمانه تقدیر و تشکر می گردد.
از حضرت باری تعالی مزید استمرار توفیقات آن جناب را مسئلت می نمایم.