تقدیر دبیرخانه هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی از آبفای اصفهان

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان از همکاری و مساعدت مدیرعامل و کارکنان آبفای استان اصفهان در برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی قدردانی کرد. مظفر حاجیان گفت: مدیرعامل وکارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با داشتن روحیه جهادی ، انقلابی و ارزشی بیشترین همکاری را با دبیرخانه هیات عالی […]

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان از همکاری و مساعدت مدیرعامل و کارکنان آبفای استان اصفهان در برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی قدردانی کرد.

مظفر حاجیان گفت: مدیرعامل وکارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با داشتن روحیه جهادی ، انقلابی و ارزشی بیشترین همکاری را با دبیرخانه هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: آبفای استان اصفهان از جمله دستگاه های خدمات رسان محسوب می شود که به دلیل عملکرد خوب توانسته است بیشترین اعتماد عمومی را به خود جلب کند و این مهم باید سر لوحه کار سایر دستگاه ها برای افزایش میزان اعتماد مردم به نظام قرار گیرد.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان نیز همکاری با دبیرخانه هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان را به منزله انجام یک مسئولیت اجتماعی تلقی کرد وگفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان سعی کرده تا علاوه بر انجام و ظایف سازمانی، در موضوعات اجتماعی نظیر مبارزه با ویروس کرونا، ترویج فعالیت های ورزشی و فرهنگی و کمک به آسیب دیدگان حوادث و بلایای طبیعی نیز وارد عمل شده و نقش سازنده خود را در جامعه ایفا کند.

هاشم امینی ضمن تقدیر از کارکنانی که به طور مستقیم با دبیرخانه هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان همکاری داشتند خطاب به آن ها گفت: خوشحالم از این که یک موضوع حاکمیتی را تجربه کردید و با عملکرد مناسب و شایسته خود، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان را از این آزمون مهم سربلند بیرون آوردید.