تقدیر از بانوان با حجاب برتر در توزیع برق استان مرکزی

بانوان باحجاب برتر در توزیع برق استان مرکزی تقدیر شدند. همایش بسیج خواهران وزارت نیرو به مناسبت روز عفاف و حجاب و گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه الزهرا بصورت ویدئو کنفرانسی در شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز برگزار شد. در این همایش مسئول بسیج امور بانوان وزارت نیرو به به […]

بانوان باحجاب برتر در توزیع برق استان مرکزی تقدیر شدند.

همایش بسیج خواهران وزارت نیرو به مناسبت روز عفاف و حجاب و گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه الزهرا بصورت ویدئو کنفرانسی در شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز برگزار شد.

در این همایش مسئول بسیج امور بانوان وزارت نیرو به به نقش مهم حجاب و عفاف در زندگی فردی و اجتماعی افراد پرداخت و عنوان کرد: انتظار می رود با اجرای صحیح حجاب و عفاف، جلوی آسیب های اجتماعی را بگیریم که این امر در نهایت شادی مردم و ارتقاء امنیت اجتماعی را به همراه دارد.

احمد زاده افزود: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ضامن تحکیم بنیان خانواده و در نهایت افزایش امنیت اجتماعی است.

وی بیان کرد: رعایت حجاب و عفاف به عنوان میراث گرانبهای اهل‌بیت(ع) یک تکلیف الهی و دینی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد چراکه در سایه حفظ حرمت‌ها و شئونات اسلامی است که دایره گناه روز به روز کوچکتر شده و معنویت و نشاط در جامعه گسترش می‌یابد.

در پایان این همایش  از بانوان باحجاب برتر شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خانم هاسیما بلالی ،فرشته پیرولی ، سمیه فدوی  و زینت ترابی از طرف پایگاه شهید عباسپور با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.