تعیین تکلیف حفرچاه های جدید شهر تربت حیدریه

مدیرعامل آبفا تریت حیریه از تعیین تکلیف پروژه حفر چاه های جدید این شهر پس از ۶ سال خبرداد. علی رضا عباسی یکی از اهداف مهم این شرکت را تامین میان مدت و بلند مدت آب تربت حیریه اعلام کرد و افزود: با برگزاری سه جلسه کمیته تامین آب در ?سه ماه اخیر در استان […]

مدیرعامل آبفا تریت حیریه از تعیین تکلیف پروژه حفر چاه های جدید این شهر پس از ۶ سال خبرداد.
علی رضا عباسی یکی از اهداف مهم این شرکت را تامین میان مدت و بلند مدت آب تربت حیریه اعلام کرد و افزود: با برگزاری سه جلسه کمیته تامین آب در ?سه ماه اخیر در استان ، برای جبران میان مدت کسری آب شهر تربت حیدریه ، حفر چهار حلقه چاه در اراضی جعفر آباد شهرستان در دستور کار شرکت آبفا قرار گرفت.
به گفته وی از این تعداد، یک حلقه چاه در سال ۹۶حفر ولی ادامه حفاری مابقی منابع به دلیل عدم جانمایی ها متوقف شد.
وی افزود: با پیگیری حوزه بهره برداری تربت حیدریه و مساعدت و همراهی حوزه معاونت بهره برداری آبفا خراسان رضوی یکی دیگر از چاه ها تعیین تکلیف و عملیات حفاری آب شروع شد.
وی اعلام کرد: جانمایی حفر سومین چاه هم با رایزنی های انجام شده بزودی آغاز می شود.
وی بر تامین اعتبار مورد نیاز حفر و تجهیز و برقرسانی چاه های باقیمانده و همچنین اجرای خطوط انتقال آب تاکید کرد و با بیان اینکه تربت حیدریه در پیک مصرف ۱۳۰ لیتر برثانیه کمبود آب دارد، ظرفیت فعلی تامین آب شرب در این شهر را ۶۳۰ لیتر برثانیه دانست و اظهار داشت:موضوع تامین بلند مدت آب این شهر هم در دست بررسی است.