تعدیل بیش از ۲ هزار چراغ روشنایی در استان فارس 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: همزمان با برگزاری ششمین اقدام فراگیر با محوریت عبور از پیک بارتابستان با انجام عملیات تعدیل ۲۲۰۰ دستگاه  چراغ روشنایی معابر، معادل ۳۳۰ کیلو وات انرژی برق صرفه جویی به عمل آمد. احمدرضا خسروی افزود: از ابتدای مهرماه ۹۹ تاکنون نیز ۴۸۷۱۲ دستگاه چراغ روشنایی معابر نیز […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: همزمان با برگزاری ششمین اقدام فراگیر با محوریت عبور از پیک بارتابستان با انجام عملیات تعدیل ۲۲۰۰ دستگاه  چراغ روشنایی معابر، معادل ۳۳۰ کیلو وات انرژی برق صرفه جویی به عمل آمد. احمدرضا خسروی افزود: از ابتدای مهرماه ۹۹ تاکنون نیز ۴۸۷۱۲ دستگاه چراغ روشنایی معابر نیز تعدیل شده است که این امر بیش از ۷ مگاوات صرفه جویی برق را به همراه داشته است.

این مانور با حضور ۷۸ گروه عملیاتی ، ۲۱۰ نفر نیروهای فنی اجرایی و کارشناس ناظر و همچنین
بهره گیری از ۱۳۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین در ۲۶ مدیریت تابعه استان فارس برگزار شد.این مقام مسئول، ۵۲۱مورد جلب همکاری اداره های راهداری و حمل و نقل در تعدیل روشنایی بین شهری را از دیگر مواردی برشمردکه در این مانور صورت پذیرفت. خسروی با یادآوری اینکه در جریان این مانور۲۹ مورد دستگاه رمز ارز شناسایی گردید، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۷۹ دستگاه رمز ارز غیرمجاز نیزدر سطح استان شناسایی و جمع آوری شده است.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس،  ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری، ارزیابی آماده به کاری سامانه های اطلاع رسانی خاموشی “برق من” و “پاسخگویی ۱۲۱″، تعدیل روشنایی معابر و تکمیل آرایش یک درمیان و زیگزاگ در شبکه های توزیع، جلب همکاری اداره های راهداری در تعدیل روشنایی بین شهری و مقابله با دستگاه های رمز ارز غیرمجاز، را از اهداف این مانور ذکر کرد.

وی در خاتمه ضمن دعوت کلیه مشترکان  اعم از صاحبان صنایع ،مصارف خانگی، اداری و عمومی به  مدیریت مصرف برق در تابستان پیشرو ، ابراز امیدواری کرد: امسال نیز بامشارکت وهمکاری همگانی، بتوانیم برق پایدار و مطمئن به خصوص در این شرایط کرونایی برای هم استانی های عزیز تامین نموده و با موفقیت از پیک بار عبورنماییم .