تعامل مدیران صنایع و توزیع برق مشهد جهت عبور موفق از پیک بار ۱۴۰۰

جلسه برنامه ریزی مدیریت بار صنایع با حضور مهندس پور باقر قائم مقام مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد و جمعی از مدیران انجمن مدیران صنایع، اتاق بازرگان و شهرکهای صنعتی شهر مشهد برگزار شد. به گزارش دفتر روابط عمومی، در این  جلسه که به منظور تعامل و هم افزایی جهت مدیریت مصرف بار […]

جلسه برنامه ریزی مدیریت بار صنایع با حضور مهندس پور باقر قائم مقام مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد و جمعی از مدیران انجمن مدیران صنایع، اتاق بازرگان و شهرکهای صنعتی شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی، در این  جلسه که به منظور تعامل و هم افزایی جهت مدیریت مصرف بار انرژی برگزار شد، مهندس پورباقر طی سخنانی ضمن تشکر از همکاری مدیران شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی گفت: از شما که همواره شرکت برق مشهد را در مدیریت مصرف بار یاری کرده اید و همیشه پای کار بوده اید تشکر می کنم.

شرایط تابستان امسال بسیار سخت می باشد بویژه برای صنایع، چرا که خاموشی ها می تواند آسیب هایی به آنها وارد کند.

وی گفت: اگر چه در هفته اول خاموشی ها با مشکلاتی روبرو شدیم اما در هفته دوم خاموش ها، علاوه بر نظم خوبی که حاکم شد نسبت به اطلاع رسانی به موقع نیز اقدام شد.

در این جلسه عملکرد اجرای طرح مدیریت بار شهرک های صنعتی در پیک بار ۱۴۰۰ تشریح شد و پس از طرح مشکلات توسط مدیران واحدهای صنعتی و لزوم توجه به مدیریت مصرف بار در شهر مشهد و اهمیت اعمال خاموشی ها، همکاری و تعامل طرفین مورد تاکید قرار گرفت.

در این نشست و به دنبال مشکلات همچنین مقرر شد اطلاع رسانی دقیق جهت اعمال خاموشی ها به شهرک های صنعتی انجام و میزان خاموشی ها نیز طبق توافق صنایع و برق مشهد رعایت شود.

در نهایت با توافق مدیران صنایع و برق مشهد، لزوم مدیریت مصرف بار جهت عبور موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۰ و تعامل هر چه بیشتر مورد تاکید قرار گرفت.