تشکیل جلسه کمیته عالی مدیریت مصرف و کاهش پیک ۱۴۰۰ در توزیع برق اردبیل

جلسه کمیته عالی مدیریت مصرف و کاهش پیک سال ۱۴۰۰ (ستاد عبور از پیک سال ۱۴۰۰)،  ۲۸ اردیبهشت ماه سالجاری با حضور مدیر عامل ، معاونان مرتبط و  کلیه اعضاء کارگروه تخصصی گذر از پیک سال ۱۴۰۰ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار شد . در این جلسه مدیر عامل شرکت توزیع برق استان […]

جلسه کمیته عالی مدیریت مصرف و کاهش پیک سال ۱۴۰۰ (ستاد عبور از پیک سال ۱۴۰۰)،  ۲۸ اردیبهشت ماه سالجاری با حضور مدیر عامل ، معاونان مرتبط و  کلیه اعضاء کارگروه تخصصی گذر از پیک سال ۱۴۰۰ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار شد .
در این جلسه مدیر عامل شرکت توزیع برق استان از اعضا کارگروه خواست تا  همه توان خود را برای گذر موفق از پیک ۱۴۰۰ به کار بندند . حسین قدیمی اظهار داشت : امسال علاوه بر اقدامات انجام یافته جهت گذر از پیک همچون سالهای گذشته ؛  اعضای کارگروه  تخصصی گذر از پیک بار تابستان  بر اساس مسئولیت سازمانی افراد انتخاب شده اند و انتظار می رود کلیه برنامه ها و اقدامات  لازم به منظور اجرای طرح های پیک سایی و مدیریت مصرف برق ، از طرف اعضا و همکاران پیگیری و اجرا شود .
وی با بیان اینکه تابستان‌های سخت چند سال گذشته را با موفقیت پشت سر گذاشتیم، افزود: امسال علاوه بر کاهش بارندگی‌ها، به دلیل قرار گرفتن در شرایط کرونایی و گرمای هوای زود هنگام ، از هم اکنون شاهد افزایش مصرف برق هستیم و به همین دلیل نیازمند اقدامات  جدی و جدیدتری  در این زمینه هستیم.
در این جلسه  هریک از اعضای کارگروه تخصصی گذر از پیک ،  اقدامات کاهش پیک سال ۱۴۰۰  را بر اساس مسئولیت های ابلاغ شده ی خود را در جلسه گزارش دادند  .
 در این جلسه همچنین  مقرر شد  هماهنگی و برنامه ریزی لازم جهت گذر موفق از پیک تابستان  بر اساس وظایف تخصصی همکاران به جد انجام و هر هفته گزارش شود.
برخورداری اشتراک های چاه آب کشاورزی از برق رایگان
یوسف یوسفی از بهره مندی اشتراک های چاه آب کشاورزی از برق رایگان، در صورت همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل خبر داد
دبیر کمیته عالی مدیریت و اصلاح الگوی مصرف گفت: به منظور تشویق مشترکان چاه آب کشاورزی در برنامه مدیریت مصرف برق و کاهش پیک بار تابستان، مشترکانی که با این شرکت تفاهم نامه همکاری منعقد نمایند، از پاداش درنظرگرفته شده که همان برق رایگان می باشد بهره مند خواهند شد.
وی با بیان این که طول دوره همکاری از ۱۵ خرداد لغایت ۳۱ مرداد ماه است ، بیان کرد: در صورت همکاری در کل زمان دوره همکاری، ۲۵ درصد به پاداش همکاری اضافه می شود.
مدیر دفتر مدیریت مصرف با اشاره به این که ساعت همکاری پنج ساعت بین ۱۲ ظهر تا ۱۷ بعدازظهر مورد قبول می باشد اظهار داشت : برای کمتر از یک ماه، به ازای هر روز همکاری و پنج ساعت خاموشی چاه آب بین ۱۲ تا ۱۷، بخشودگی بهای برق صورت حساب به نسبت تعداد روز همکاری محاسبه می شود.
یوسفی عنوان کرد: به ازای همکاری پنج ساعت بین ساعات ۱۲ تا ۱۷ در روز و در کل ماه، بخشودگی بهای برق صورت حساب به اضافه پاداش اضافی محاسبه و درنظر گرفته می شود.
وی تصریح کرد: همکاری به صورت خاموشی ۲۴ ساعته و حداقل هفت روز در یک ماه نیز شامل بخشودگی بهای صورت حساب خواهد شد.