تشریح عملکرد روابط عمومی برق منطقه‌ای یزد در سال ۹۹

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد اقدامات انجام‌شده در طول یکسال گذشته این دفتر را در هشت محور تبین شده توسط مدیرعامل در ابتدای سال، تشریح کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، مجید دهقان اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و خط مشی‌های شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در قالب تولید و انتشار اخبار را […]

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد اقدامات انجام‌شده در طول یکسال گذشته این دفتر را در هشت محور تبین شده توسط مدیرعامل در ابتدای سال، تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، مجید دهقان اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و خط مشی‌های شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در قالب تولید و انتشار اخبار را از اقدامات مرتبط به محور رهبری استراتژیک در سال ۹۹ برشمرد و گفت: در سال گذشته حدود ۲۷۷ خبر تولیدی در زمینه های عملکردی، دستاوردها، طرح ها و پروژه‌ها،‌ نشست ها و انتصابات در رسانه‌های تخصصی و عمومی کشوری و استانی به ویژه پیک برق توانیر و شرکت منتشر شد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد برنامه‌ریزی یکپارچه با روابط عمومی‌های صنعت آب و برق در زمینه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف را از اقدامات محور شراکت‌ها و منابع دانست و افزود: در این راستا مسابقه تولیدات رسانه‌ای صنعت آب و برق استان یزد با دبیری این شرکت و با ارسال ۲۵۱ اثر در تابستان ۹۹ برگزار شد.

وی همچنین اضافه کرد: در تابستان و زمستان سال‌جاری نیز با توجه به لزوم مدیریت مصرف همزمان گاز و برق، کارگروهی با محوریت برق منطقه‌ای یزد تشکیل شد و در کنار سایر برنامه‌های مدیریتی انجام شده در سطح استان، اقدامات فرهنگ‌سازی مناسب از جمله تولید کلیپ و اینفوگراف در زمینه مدیریت مصرف صورت گرفت که خوشبختانه شاهد کاهش مصرف با جلب همکاری مشترکان و صنایع در استان یزد بودیم.

دهقان اقدامات انجام شده در یک ساله اخیر در زمینه کتابخانه و کتابخانه دیجیتال را بیان و تصریح کرد: در راستای نهادینه‌شدن فرهنگ کتاب‌خوانی، کارگروه کتاب‌خوانی تشکیل و مسابقات کتاب‌خوانی و معرفی کتاب به صورت مجازی برگزار شد که با استقبال همکاران و فرزندانشان همراه بود.

وی اقدامات انجام شده در رابطه با محور جامعه را تشریح کرد و افزود: دیدار با مقامات استانی و شهرستانی، تولید و انتشار اخبار برای جامعه، مصاحبه مدیرعامل با صدا و سیما، برگزاری نشست خبری آنلاین با توجه شرایط کرونا، آموزش خبرنگاران رسانه‌های استان، تهیه گزارش‌های خبری اختصاصی با خبرگزاری‌های اصلی و تولید و انتشار کلیپ و اینفوگراف برای جامعه از جمله اقداماتی است که در راستای توجه به محور جامعه در سال ۹۹ انجام شده است.

دهقان در ادامه برگزاری جلسات دیدار گروهی مدیرعامل و کارکنان، برگزاری مراسم‌های مناسبتی، اجرای تبلیغات‌محیطی مناسبت‌های ملی و مذهبی و ارسال مطالب آموزشی در فضای مجازی و سامانه پیامک‌ به همکاران را از اقدامات دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در سال ۹۹ دانست که به محور نیروی انسانی شرکت مربوط است.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، افزود: برگزاری مراسم‌های افتتاح یا کلنگ زنی، به روزرسانی فرایندها و چک‌لیست فعالیت‌های اجرایی روابط عمومی، الگوگیری از شرکت‌های موفق در زمینه روابط عمومی نیز از اقدامات انجام شده در حوزه فرایند‌ها و روش‌ها بوده‌اند.