تست کرونا از کارکنان شرکت توزیع برق زنجان

در راستای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا، با هماهنگی و همکاری مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان از همکاران ستادی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تست کرونا به صورت P.C.R و رپید انجام شد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، علیرضا علیزاده، مدیرعامل این شرکت پس از انجام تست کرونا […]

در راستای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا، با هماهنگی و همکاری مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان از همکاران ستادی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تست کرونا به صورت P.C.R و رپید انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، علیرضا علیزاده، مدیرعامل این شرکت پس از انجام تست کرونا با اعلام اینکه هدف اصلی شرکت از انجام تست‌های مستمر در میان همکاران در کنار اهمیت سلامتی آنان ارائه خدمات بی‌وقفه به مشترکان برق استان زنجان است.

علیزاده افزود: در حدود دو سالی که با این ویروس درگیر هستیم زحمتکشان صنعت برق در کنار مدافعان سلامت شبانه‌روز برای تامین برق پایدار برای مشترکان در تلاش هستند از سوی دیگر تامین برق پایدار مراکز پزشکی و درمانی و لزوم برقراری بی وقفه برق در این مراکز وظیفه سنگین‌تری نیز بر دوش این صنعت بوده است که خوشبختانه با همت همکاران سربلند بیرون آمدیم.

مهدی جوادیان، رییس گروه ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز گفت: سومین دوره تست کرونا در شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در بخش ستادی در دو روز و با انجام رپیدتست حدود ۱۴۰ نفر از همکاران انجام شد.

جوادیان افزود: برای پیشگیری از ابتلای همکاران به ویروس کرونا، از آغاز شیوع این بیماری اقدامات مختلفی در این گروه انجام شده و تا پایان این همه‌گیری ادامه خواهد داشت که تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی، ماسک، بازدیدهای نظارتی و نصب اطلاعات و علایم هشدار دهنده از جمله این اقدامات است.

رییس گروه ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان همچنین از پیگیری تزریق واکسن برای همکاران این شرکت نیز خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده همکاران توزیع برق زنجان در ۲ فاز تیم‌های عملیاتی و سایر همکاران تا کنون برای تزریق واکسن اقدام کرده‌اند.