ترمیم خط لوله آسیب دیده بزرگراه شهید تندگویان

رفع شکستگی و ترمیم این خط لوله ۱۰۰ میلی متری به دلیل عبور از وسط بزرگراه شهید تندگویان با سرعت و حساسیت های ویژه ای انجام شد. مدیرناحیه۲(نازی آباد) آبفای منطقه۶ تهران با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام حادثه نشت آب در مسیر جنوب به شمال بزرگراه تندگویان، گروه عملیاتی بهره برداری ناحیه […]

رفع شکستگی و ترمیم این خط لوله ۱۰۰ میلی متری به دلیل عبور از وسط بزرگراه شهید تندگویان با سرعت و حساسیت های ویژه ای انجام شد.
مدیرناحیه۲(نازی آباد) آبفای منطقه۶ تهران با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام حادثه نشت آب در مسیر جنوب به شمال بزرگراه تندگویان، گروه عملیاتی بهره برداری ناحیه به محل حادثه اعزام و پس از انجام مانور خطوط، تست آب و نشت یابی، مشخص شد که لوله آبرسانی ۱۰۰ میلی متری واقع در خط میانی این بزرگراه دچار شکستگی شده است.
محمدکاظم عقا با بیان اینکه این خط لوله، آب آشامیدنی بخشی از محله میعاد جنوبی خانی آباد را تامین می کند افزود: با توجه به امکان فرونشست محل نشت آب و بروز خسارت جانی و مالی، احتمال مسدود شدن بزرگراه مهم و حساس تندگویان و لزوم رسیدگی سریع به این حادثه، با هماهنگی و همراهی پلیس راهور، شهرداری و شرکت گاز منطقه۱۹ ، مقدمات کار در سریع ترین زمان ممکن فراهم شد و با انجام عملیات حفاری و تعمیر محل شکستگی، نشتی آب این خط لوله در کمتر از ۳ ساعت برطرف شد.
وی در پایان با سپاس و قدردانی از حمایت و همراهی معاونت بهره برداری شرکت و همت و تلاش گروه امداد و بهره برداری ناحیه۲(نازی آباد) در اجرای این عملیات تعمیر و نگهداری شبکه خاطرنشان کرد: برنامه ریزی مناسب و واکنش سریع بهره برداری این ناحیه در رفع شکستگی این خط لوله شبکه توزیع موجب شد که ضمن جلوگیری از هدررفت حجم زیادی آب، از بروز حوادث جانی و مالی ناشی از فرونشست زمین جلوگیری شود.
ناحیه۲ (نازی آباد)، محدوده منطقه ۱۶ و بخشی از منطقه۱۹ تهران با جمعیتی در حدود ۳۱۷ هزار و ۷۶۴ نفر را زیر پوشش قرارداده است .