تخریب ۹ کیلومتر خطوط آبرسانی مازندران

آذرمنش مدیر روابط عمومی آبفا مازندران به نقل از مدیر عامل آبفا مازندران گفت:  بیش از ۹ کیلومتر خطوط انتقال آبرسانی در شهرهای سیل زده مازندران تخریب شده است. وی گفت نیروهای آبفای مازندران با تمام قوا در حالت آماده باش و انجام امور بعد از سیل هستند تا نقایص بوجود آمده بر اثر سیل […]

آذرمنش مدیر روابط عمومی آبفا مازندران به نقل از مدیر عامل آبفا مازندران گفت:  بیش از ۹ کیلومتر خطوط انتقال آبرسانی در شهرهای سیل زده مازندران تخریب شده است.

وی گفت نیروهای آبفای مازندران با تمام قوا در حالت آماده باش و انجام امور بعد از سیل هستند تا نقایص بوجود آمده بر اثر سیل هر چه زودتر رفع شود.

آذرمنش از تخریب ۹۲۱۵متر خطوط انتقال آبرسانی در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در شهرستانهای سوادکوه، سوادکوه شمالی،نوشهر، تنکابن و بابل خبر داد.
سیل ضمن تخریب ۴ دهنه چشمه و دو کیلومتر خط انتقال در روستاهای سوادکوه شمالی ،  دو دهنه چشمه به همراه مخزن جمع کننده و خط انتقال دراسله و گلناب دره  و نیز شبکه توزیع ۴ روستای سوادکوه را از بین برد و به بخشی از خطوط انتقال، شبکه توزیع، لوله و اتصالات و پل کابلی در شهرستانهای نوشهر ، تنکابن و بابل خسارات جدی وارد کرد.
وی برآورد اولیه خسارت سیل را حدود ۱۰۰میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با بسیج نیروهای اتفاقات و مدیریت بحران شرکت آبفامازندران، آب آشامیدنی مناطق سیلزده به طور موقت وصل شد و نیروهای فنی شرکت در حال بررسی ، رفع کامل نواقص و خسارات و برقراری کامل آب آشامیدنی در این مناطق هستند.

آذرمنش افزود مدیرعامل، معاونین، رؤسای شهرستانی و کارکنان بصورت شبانه روزی در حال تلاش هستند تا هم استانیهای عزیز در تامین آب شرب همچنین سلامت و بهداشت آب، مشکلی را احساس نکنند و با همت و بسیج همگانی عوامل آبفا شرائط به حالت عادی قبل از سیل برگردد

 

تنظیم عبدالله شهمیر شورمستی