تجلیل از کشاورزان رعایت کننده مصرف بهینه آب

در دومین جلسه شورای فرهنگی در سال ۱۴۰۰ که با حضور مدیر عاملودیگر اعضا در سالن جلسات نگارستان شرکت برگزار شد، مقرر شد با توجه به روز مصرف بهینه آّب در اول خرداد ، کشاورزان رعایت کننده مصرف بهینه آب طی سال های گذشته تجلیل شود. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، […]

در دومین جلسه شورای فرهنگی در سال ۱۴۰۰ که با حضور مدیر عاملودیگر اعضا در سالن جلسات نگارستان شرکت برگزار شد، مقرر شد با توجه به روز مصرف بهینه آّب در اول خرداد ، کشاورزان رعایت کننده مصرف بهینه آب طی سال های گذشته تجلیل شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر عامل شرکت در این جلسه با اشاره به برگزاری ختم مجازی قرآن توسط همکاران شرکت گفت: در ماه مبارک رمضان امسال با توجه به شرایط جدید و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تعمیق و گسترش فعالیت‌های قرآنی ، برنامه ختم مجازی  قرآن کریم با استقبال همکاران برگزار شد و این برنامه همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
سید محسن حسینی اظهار کرد: تلاش شود در برنامه های فرهنگی که در شرکت صورت می گیرد از ظرفیت هایی چون جوانان، بسیج و بانوان بیشتر استفاده شود.
مدیر عامل شرکت همچنین با اشاره به اول خرداد ماه روز بهره وری و بهینه سازی مصرف عنوان کرد: با توجه به خشکسالی سال جاری و برای فرهنگ سازی مصرف صحیح و بهینه لازم است برنامه ای با حضور کشاورزانی که طی سال های گذشته رعایت بهره وری مصرف آب را داشته اند برگزار و از آنان تجلیل شود.
وی بیان کرد: تهیه اینفوگرافی مصرف بهینه آب، تهیه بنر، تراکت و پوستر برای مصرف بهینه و استفاده از شعارهای مصرف صحیح در سربرگ اداری از دیگر اقداماتی است که باید برای گرامیداشت این روز برگزار شود.
مصطفی رضائی دبیر شورای فرهنگی شرکت ، تجلیل از فعالان نماز در پایان ماه مبارک رمضان، بزرگداشت روز اسناد ملی و همچنین روز موزه و میراث فرهنگی، برگزاری مراسم روز روابط عمومی، بازدید از سد باستانی گرکز به مناسبت روز ایرانگردی و جهانگردی، اهدای خون همکاران به مناسبت سوم خرداد روز فتح خرمشهر و همچنین تکمیل فرمهای اهدای عضو توسط همکاران را از جمله مهم ترین برنامه های شورای فرهنگی طی یک ماه آینده شرکت عنوان نمود.