تجلیل از کارگران نمونه در شرکت برق منطقه ای سمنان

همزمان با روز جهانی کار و کارگر از کارگران نمونه در شرکت برق منطقه ای سمنان تجلیل گردید. این مراسم که به جهت شرایط شیوع ویروس کرونا به صورت محدود و فقط با حضور مدیرعامل و تعدادی از معاونین و کارگران نمونه شرکت برق منطقه ای سمنان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار گردید ، […]

همزمان با روز جهانی کار و کارگر از کارگران نمونه در شرکت برق منطقه ای سمنان تجلیل گردید.

این مراسم که به جهت شرایط شیوع ویروس کرونا به صورت محدود و فقط با حضور مدیرعامل و تعدادی از معاونین و کارگران نمونه شرکت برق منطقه ای سمنان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار گردید ، مهندس سید علی اکبر صباغ، از تلاش و زحمات کلیه همکاران بویژه کارگران تقدیر نمود. 

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان ضمن گرامیداشت دهم اردیبهشت ، روز صنعت برق و یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر افزود : با توجه به نزدیک شدن به پیک بار در تابستان و افزایش مصرف برق ، باید همچون گذشته با تمام توان و ظرفیت در خدمت رسانی به مردم شریف استان و ارائه برقی پایدار و مطمئن به آنان تلاش نمائیم.

در ادامه این مراسم از  ۳۳ تن ا ز کارگران نمونه این شرکت به نام های  ابراهیم کرکه آبادی-  فرزان بهاریان – مجتبی الهی منش- عباسعلی  زمان- علی محمد خلیلی -مهدی سبزیکاران – علیرضا افشار نژاد- علی اکبر طاهرزاده – حسین فوادیان- حمید فتحی- مالک طوسی -روح اله مومنیان- علیرضا خالصی- مظاهر ساغری- عبدالرضا سبحانی- علی یازرلو- مجید سلامت منش -سید جواد اسد پور- مرتضی جعفر قیاسی- محمد همتی -امیرعلی معصومیان- محسن فرجی- محمد حسین خیرالدین- مصطفی صابر- مهدی فرهمند- سعید سعیدی-  سید وحید موسوی -جواد عبدوس -سید میکائیل موسوی- مهدی شرفیه -عباس دستجردی- محمدرضا سحرخیز – سلیمان محمدیان با اهداء لوح تقدیر و هدیه ، تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در لوح تقدیری که از سوی مهندس سید علی اکبر صباغ ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان به کارگران نمونه این شرکت اهداء گردیده، آمده است :” یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از همکاران زحمت کش ، پرتوان و تلاش گری که با همت والای خود، جهت سربلندی میهن اسلامی از هیچ کوششی دریغ ننموده و فعالیت درصنعت برق را افتخاری برای خود  می دانند تجلیل گردد .

بدینوسیله ، از تلاش و زحمات ارزنده جنابعالی  قدردانی نموده ، از درگاه خداوند سبحان ، توفیق روز افزون  ، توأم با موفقیت و بهروزی برای شما خواستارم.