تجلیل از کارمندان نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

به مناسبت نکوداشت هفته دولت و روز کارمند ، مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شرکت توزیع برق استان سمنان با رعایت پروتکل های بهداشتی و از طریق ارتباط تصویری با مدیریت های توزیع برق شهرستانی برگزار شد . مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه رجائی […]

به مناسبت نکوداشت هفته دولت و روز کارمند ، مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شرکت توزیع برق استان سمنان با رعایت پروتکل های بهداشتی و از طریق ارتباط تصویری با مدیریت های توزیع برق شهرستانی برگزار شد .

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه رجائی و باهنر گفت: این دو شهید دولتمرد، همواره سمبل و الگوی خدمتگزاری برای ما محسوب می شوند.

سیدمحمد موسوی زاده بیان کرد: دو ویژگی برجسته در خدمتگزاری این شهیدان والامقام شامل خدمت صادقانه و بی منت بود که می بایست سرلوحه ی جملگی ما در عرصه خدمت رسانی باشد .

وی از سعه صدر و تلاش ارزشمند کلیه همکاران شرکت در گذر از پیک بار تابستانی قدردانی نموده و اظهار داشت: ماه های اخیر به دلیل محدویت تولید نیروگاه ها، شرایط بسیار طاقت فرسا بود و به مدد الهی و مساعی همکاران ، این دوران سخت طی گردیده و امید است با رفع مشکلات، از پیک بار تابستانی گذر نماییم.

وی یادآور شد: وجدان و انضباط کاری، تکریم ارباب رجوع و همکاران، مهارت و تخصص، خلاقیت و نوآوری ، مشارکت در نظام پیشنهادها و نوآوری ، انجام خدمات برجسته ، قانون مداری و همچنین لحاظ نمودن امتیاز ارزشیابی سال ۹۹، به عنوان شاخص های انتخاب کارمندان نمونه به شمار می رود .

گفتنی است: با اعطای لوح تقدیر و هدایایی از کارمندان نمونه به اسامی؛ علی محمد عزیزان، مصطفی محمدی،  محمدهادی اقوامی، عباس باغبان، محسن حسن آبادی، حسینعلی لشکری، امیر نجم، حسن کریمی، علی فئوادیان، جواد فرحزاد، حمید عسگری، علیرضا سعیدی، محمد پورپناه، امیرحسین دیاری،  حامد عزالدین، سروش مداح، مهدی طالع زاری، اکرم خوشخو، معصومه جعفرعلائی و مریم کرامتی و همچنین از سعید قدس و ابوالفضل همتی به عنوان مدیران نمونه تقدیر به عمل آمد.