تجلیل از پیشکسوتان شرکت توزیع برق استان سمنان

به مناسبت ۲۵ ذی الحجه “روز خانواده و تکریم بازنشستگان”، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از پیشکسوتان این شرکت تجلیل نمود. گفتنی است: با توجه به وجود شرایط کرونایی و عدم امکان برگزاری مراسم، از شماری همکاران شرکت که در طی سال ۱۳۹۹ به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند، با اعطای لوح تقدیر و هدایایی […]

به مناسبت ۲۵ ذی الحجه “روز خانواده و تکریم بازنشستگان”، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از پیشکسوتان این شرکت تجلیل نمود.

گفتنی است: با توجه به وجود شرایط کرونایی و عدم امکان برگزاری مراسم، از شماری همکاران شرکت که در طی سال ۱۳۹۹ به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند، با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تبجیل به عمل آمد.

در بخشی از لوح تقدیر سید محمد موسوی زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت خطاب به همکاران بازنشسته آمده است: ” توفیقات حاصله در شرکت توزیع برق استان مرهون زحمات و تلاش ارزنده و صادقانه خدمتگزاران و طلایه داران این صنعت زیربنایی، به ویژه پیشکسوتان و بازنشستگان گرانقدر می باشد. ضمن گرامیداشت ۲۵ ذی الحجه ” روز خانواده و تکریم بازنشستگان”، اینک که در دوران پرافتخار بازنشستگی که از پربارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی پرثمرتان می باشد قرار دارید، بسی شایسته است مراتب تشکر و سپاس خالصانه خود را به پاس خدمات ارزشمندتان با اهدای این لوح تقدیر به محضرشریف شما بزرگواران تقدیم نمایم.”