تجلیل از همکاران پاسخگوی جشنواره شهید رجایی

آیین تجلیل از همکاران پاسخگوی شاخص‌های ارزیابی جشنواره شهید رجایی استان زنجان در سال ۱۴۰۰ برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، علیرضا علیزاده، مدیر عامل این شرکت در آیین تقدیر و معرفی برگزیدگان جشنواره شهید رجایی که در سالن شهید سپهبد قاسم سلیمانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان […]

آیین تجلیل از همکاران پاسخگوی شاخص‌های ارزیابی جشنواره شهید رجایی استان زنجان در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، علیرضا علیزاده، مدیر عامل این شرکت در آیین تقدیر و معرفی برگزیدگان جشنواره شهید رجایی که در سالن شهید سپهبد قاسم سلیمانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برگزار شد گفت: با تلاش و کوشش همکاران این شرکت  موفق شدیم در ارزیابی سالانه هفدهمین جشنواره شهید رجایی استان زنجان در سال ۱۴۰۰، رتبه برتر را در شاخص‌های عمومی و اختصاصی کسب کنیم و این موفقیت بدون شک جز با همراهی همه کارکنان شرکت به دست نمی‌آمد و تمامی زحمتکشان توزیع برق استان در این افتخار سهیم هستند.

علیرضا علیزاده با تقدیر از کارکنان مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افزود: بدون شک عامل اصلی این موفقیت، تلاش و کوشش همه همکاران در تمام سطوح می باشد که با توسعه و ترویج فرهنگ خدمت به مردم  و ارتقاء بهره وری در بین کل دستگاه‌های اجرایی استان زنجان رتبه برتر را بدست آوردند.

 وی با اشاره به لزوم استمرار موفقیت‌ها خاطر نشان کرد: خدمت‌رسانی در کوتاه‌ترین زمان، پاسخگویی به مشترکان، رفع مشکلات حوزه برق و بهبود کیفیت سازمانی باید سرلوحه همه کارکنان باشد و کسب این رتبه‌ها و افتخارات وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و وظیفه ما حفظ جایگاه شرکت در این سطح و ارتقای آن است.

گفتنی است در این مراسم از مرسل میرزاخانلو، مرتضی داداشی، محمد ستاری، علی اصغر الماسی، مهدی کابلی، رسول ابدالی، حسن رضا حیدری، تابان معبودی، اکبر بیات، مرتضی بیگلی، محمد رضاطاهریان، مجید حسینخانی، فریبا اسکندری، سپیده لواخمسه، منیره تقیلو، مریم نصیری واحد و رویا قزلباش به سبب پاسخگویی به شاخص‌های ارزیابی جشنواره شهید رجایی تقدیر شد. همچنین ازسوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از امیر بابایی به عنوان ارزیاب این جشنواره تجلیل شد.