تجلیل از همکاران واحد منابع انسانی شرکت آب منطقه ای گلستان

به مناسبت ۲۵ فروردین روز ملی منابع انسانی از همکاران واحد منابع انسانی شرکت آب منطقه ای استان با حضور مدیر عامل شرکت تجلیل شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی مدیر عامل شرکت در این جلسه اظهار کرد: ارزشمندترین واساسی ترین رکن هر سازمان منابع انسانی است […]

به مناسبت ۲۵ فروردین روز ملی منابع انسانی از همکاران واحد منابع انسانی شرکت آب منطقه ای استان با حضور مدیر عامل شرکت تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی مدیر عامل شرکت در این جلسه اظهار کرد: ارزشمندترین واساسی ترین رکن هر سازمان منابع انسانی است که در صورت استفاده صحیح، به موقع و بجا از توانمندیهای این منابع، می توان ضعف های درونی و تهدیدهای برونی سازمان را رفع کرد و قوت های درونی و فرصت های برونی را به بهترین شکلی به خدمت سازمان در آورد.
مهندس حسینی بابیان اینکه اگر منابع انسانی کارآمد باشد، می تواند همه چیز را به خدمت خود درآورد، گفت: از آنجائیکه خدمت گیرندگان منابع انسانی در شرکت ، خود همکاران هستند باید بیش از پیش نسبت به تکریم و احترام و سرعت عمل در خدمت رسانی به آنان دقت صورت گیرد.
وی بیان کرد: جدا از آموزش های رسمی و غیر رسمی تخصصی برای همکاران می بایست آموزش های اخلاقی و دینی نیز برای آنها در طول سال درنظر گرفته شود.
مدیر عامل شرکت عضویت حقیقی و حقوقی در سازمان ها و کمیته های مرتبط خارج از شرکت، مشارکت فعال در پژوهش های کاربردی، آموزش تخصصی پرسنل واحد منابع انسانی و رشد و حرکت منابع انسانی شرکت را از جمله عواملی دانست که می تواند منابع انسانی را در یک شرکت رشد وارتقا دهد و این مساله باید مورد توجه همکاران این واحد در شرکت آب منطقه ای استان نیز باشد.
سرپرست معاونت مالی ، پشتیبانی و منابع انسانی شرکت نیزدر این جلسه اظهار کرد: بهترین سرمایه های هر شرکت منابع انسانی است و در هر شرکت نیروی انسانی کارآمد حرف اول را می زند.
علی عرب افزود: دغدغه اصلی در بین همکاران منابع انسانی شرکت نیز در این است که بتوانند رعایت اصل عدالت را در بین همکاران شرکت داشته باشند.
وی با تقدیر از مدیر عامل شرکت در حسن توجه به همه واحدها افزود: انجام چنین برنامه هایی می تواند در افزایش انگیزه کارکنان موثر باشد.
گفتنی است در پایان این برنامه از همکاران منابع انسانی با اهدای لوح تقدیری تجلیل به عمل آمد.