تجلیل از نگهبانان برتر شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل

در مراسمی با حضور مدیرعامل، معاون منابع انسانی و مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از زحمات نگهبانان شرکت قدردانی شد در این مراسم که ۲۸ اردیبهشت در محل سالن اجتماعات ستاد شرکت برگزار شد،مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت ضمن اشاره به میزان سختی کار نگهبانان از […]

در مراسمی با حضور مدیرعامل، معاون منابع انسانی و مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از زحمات نگهبانان شرکت قدردانی شد
در این مراسم که ۲۸ اردیبهشت در محل سالن اجتماعات ستاد شرکت برگزار شد،مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت ضمن اشاره به میزان سختی کار نگهبانان از پرداخت کلیه حق و حقوق آنان در سطح شرکت در چند سال اخیر خبر داد.
سید علی نظری ایجاد شبکه ی بی سیم حراست در سطح شهر اردبیل  ،نصب دوربین مداربسته در ساختمان ستاد و کلیه ساختمان های تابعه شرکت توزیع برق استان، راه اندازی اتاق مانیتورینگ دوربین ،ایجاد گشت مراقبتی و ایجاد نیروی واکنش سریع را مهم ترین اقدامات این دفتر، از ابتدای سال ۹۹ تا به امروز برشمرد.
در ادامه معاون منابع انسانی شرکت ضمن تشکر از زحمات یکایک نگهبانان ،آنان  را اولین فردی دانست که مراجعین شرکت رو برو می شوند .
سلیمی گفت: اولین برخورد با ارباب رجوع  بسیار پراهمیت است و خوشبختانه تمامی نگهبانان شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل دارای حسن خلق می باشند.
در مراسم تجلیل از نگهبانان شرکت ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ضمن قدردانی از تلاش نگهبانان ،اظهار داشت: نگهبانان باید اخلاق و رفتار نیکو ، احترام به همکار و ارباب رجوع را سرلوحه ی کارهای خود قرار دهند وعلاوه بر افزایش توانمندی های فردی ، به کرامت انسانی توجه ویژه داشته باشند .
حسین قدیمی شغل نگهبانی را بسیار خطیر دانست و افزود : علاوه بر همکاران نگهبان ، همه ی ما باید در کارهایمان خدا را شاهد اعمال خود دانسته و علاوه بر رضایت مردم ، رضایت خدا را نیز فراهم کنیم .
در پایان مراسم ، از ۴ نفر از نگهبانان برتر شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ، سلیمان داداش اوغلی، عادل خاکی، حسین وطن دوست و رامین پاکنهاد با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.